3 månader kvar!
Idag e de tre månader kvar tills bebis e beräknad!!! Längtan e så enorm att de inte går att beskriva!! Vill bara att tiden ska skynda på lite nu!
Nån mer..?
Idag e de tre månader kvar tills bebis e beräknad!!! Längtan e så enorm att de inte går att beskriva!! Vill bara att tiden ska skynda på lite nu!
Nån mer..?
Jag har ca tre månader kvar (BF 2 februari), så jag hängr på :) Längtar...
tre månader för mig oxå...BF 3 feb.....
Har också 3 månader kvar ungefär. Har bf 26 jan
Hur mår ni då? Jag mår faktiskt riktigt bra, så länge jag inte stressar för då blir magen stenhård och jag kan knappt röra mig. Så allt måste göras i jättelugn takt
.. vilket är ganska bra förresten, då det inte är bra för någon att stressa! Ska ansöka om hp snart och hoppas få lite vila från mitt jobb från i alla fall dec..
Man mår väl hyffsat. Är hemma och är sjukskriven pga foglossning sen träder hp in så jag ska inte jobba mer innan bebis beräkas komma. Trist. För man är grymt rastlös på dagarna=/
Känner igen rastlösheten, det är ingen höjdare.. Boat har jag gjort för länge sedan, det skulle vara fönstrena som är kvar då på listen..
Har tre månader kvar. BF 30/1.
Jag mår faktiskt ganska bra, har gjort det i stort sett hela graviditeten. Har lite foglossning, men inte så mycket. Än så länge i allafall.
Hänger på med, men längtar inte såååå mycket, tycker om att ha den lilla i magen, känner mig inte redo för en liten i famnen än, är faktiskt livrädd..
Hejsan!!!
Har BF 31/1 -08 längtar sååååå efter lill killen som ligger där inne