• Little J

Engelska Tråden *** del 8 ***

Välkomna till vår engelska tråd här på Familjeliv (uj, det lät pretantiöst ).
    Vi har funnits ett tag här nu, vi pratar om allt möjligt som har nån slags förankring med engelsktalande personer skämtosido - vi som håller till här vet vid det här laget vad det går ut på och ni som är nya kan väl kika in i dom gamla trådarna.

Del 7: familjeliv.se/Forum-3-45/m23327338.html
    Del 6: familjeliv.se/Forum-3-45/m20100129.html
    Del 5: familjeliv.se/Forum-3-45/m16860500.html
    Del 4: familjeliv.se/Forum-3-45/m13903471.html
    Del 3: familjeliv.se/Forum-3-45/m11155112.html
    Del 2: familjeliv.se/Forum-3-45/m9079466.html
    Del 1: familjeliv.se/Forum-3-45/m7253336.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-31 21:06:36:
    Det finns en lista tillhörande tråden, där man kan skriva in sig eller om man letar efter någon.

Engelska Tråden Listan:
    familjeliv.se/Forum-3-45/m26441321.html
  • Svar på tråden Engelska Tråden *** del 8 ***
  • YokohamaNr2

JAg haller med Mrs V ibland kan jag bli riktigt sugen pa en riktigt 'sunkig' svensk pizza, flottig med burkchampinjoner

Tycker aven om Pizza Express forstas, speciellt den med kyckling mmmmm nu blir jag riktigt sugen...

• MrsFreckles
    Vaniljkex skrev 2007-11-01 14:01:42 följande:
    Tack for synpunkterna pa Londonsjukhus.Olimpia,Fodde du i London?
    Ja, fodde pa Kings College Hospital. Mycket bra personal, fraga pa! Forlossningsberattelse finns i min blogg!
  • MrsFreckles

Forresten, maste ocksa ha sunking svensk pizza nar jag aker hem -massor av ost och garna den med banan/curry/rakor (en ganska konstig kombination anser manga har Saknar pizzasalladen...

• LilMe

Har precis hittat denna tråd så hoppar in jag också! bor i Shrewsbury, Shropshire med min pojkvän (han kommer härifrån) och mina tre barn. Väntar dessutom vårt första barn tillsammans, beräknat till 13:e December!

• Little J

Måste vara att ni saknar "Pepe´s Pizzeria"nånstans i en förort....kanske dags o flytta hem till Svedala? 

YokohamaNr2 skrev 2007-11-01 14:13:51 följande:
    JAg haller med Mrs V ibland kan jag bli riktigt sugen pa en riktigt 'sunkig' svensk pizza, flottig med burkchampinjoner Tycker aven om Pizza Express forstas, speciellt den med kyckling mmmmm nu blir jag riktigt sugen...
  • MRSVi

Jag äter verkligen bara en massa skräp när vi är i Sverige.... pizza, fikabröd, lakritsbåtar, allehanda majonnäsröror, o fåniga mängder Cheez Doodles... tur att jag inte äter kött, annars skulle jag förmodligen sätta i mig tunnbrödsrullar också!

• Little J

Välkommen LilMe, flyttade du med dina "tidigare barn" över till UK?

Jag har 3 barn från ett tidigare förhållande med, men jag skulle nog inte fixa att flytta med dom....skulle bli svårt för deras pappa att vara med dom då. Fast o andra sidan....dom kanske kan ta ryanair till Sverige varje fredag då vi har bytdag? 
  • MRSVi
    LilMe skrev 2007-11-01 17:22:41 följande:
    Har precis hittat denna tråd så hoppar in jag också! bor i Shrewsbury, Shropshire med min pojkvän (han kommer härifrån) och mina tre barn. Väntar dessutom vårt första barn tillsammans, beräknat till 13:e December!
    En liten Lucia, kanske?
  • LilMe

Little J skrev 2007-11-01 17:47:20 följande:

Välkommen LilMe, flyttade du med dina "tidigare barn" över till UK?Jag har 3 barn från ett tidigare förhållande med, men jag skulle nog inte fixa att flytta med dom....skulle bli svårt för deras pappa att vara med dom då. Fast o andra sidan....dom kanske kan ta ryanair till Sverige varje fredag då vi har bytdag?
    Tack Little J

Japp, flyttade med barn från ett tidigare förhållande. Lång historia, men jag har ensam vårdnad, och dessutom bor barnens pappa i Nordirland, så vi bor närmare där nu! Det var ett stort beslut att flytta, men barnen blev bara glada (dom har verkligen tagit min partner till hjärtat) och jag är riktigt stold över hur väl dom anpassat sej!
Svar på tråden Engelska Tråden *** del 8 ***