Isprinsessan på Tv!
i morgon kl 21 börjar Isprinsessan som Tv serie !!
här kan vi som Älskar Läckberg`s Böcker Hylla eller såga serien!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-01 21:51:00:
www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&from=program_ao
i morgon kl 21 börjar Isprinsessan som Tv serie !!
här kan vi som Älskar Läckberg`s Böcker Hylla eller såga serien!!
Jag ska absolut titta har läst alla böckerna får se om jag hissar eller dissar tv-avsnitten..............
jag har läst alla utom tyskungen men får hem den vilken dag som hälst nu !!
Hoppas på att de blir att Hissa serien !! blev så grymt besviken när dom gjorde tv av Komisare Winter !
Jag har just läst alla hennes böcker i ett sträck och kommer bänka mig i tv-soffan i morgon. Fast det blir ju lite skumt när man tänkt sig personerna i böckerna på ett visst sätt och sen tar de skådespelare som inte alls stämmer med vad man tänkt sig. Men det går väl över...
jaa visst e de jobbigt när det tar fel skådisar !! jag gillar inte Hjulström som Patrik tex!! har tänkt mej honom längre och grövre!
erika har jag oxå tänkt mej som litte störe eller va man ska säga !
JAg tänker mig också Patrik som lång och stor försöker komma på någon bättre skådespelare
Något förslag???
Jag hade tänkt mig honom yngre och snyggare, kanske Linus Wahlgren...
Erika hade jag också tänkt mig yngre men kommer inte på nån skådespelare som passar.
Nu vet jag precis vad jag tänkt som Patrik: Rickard Sjöberg, synd att han inte är skådespelare
hmmmmm linus walgren njaaaa ingen som jag tycker om *ler Herr sjöberg jo kanske !!
funderar och funderar men kan inte komma på någon som kan passa som patrik!! *suck*