när är man ung förälder
hur gammal tycker du att man ska vara för att räknas som ung förälder? Alltså hur gammal man är när barnet föds
En kompis och jag diskuterade och hon tyckte till man var 25, jag tycker inte man kan räknas som ung förälder då
hur gammal tycker du att man ska vara för att räknas som ung förälder? Alltså hur gammal man är när barnet föds
En kompis och jag diskuterade och hon tyckte till man var 25, jag tycker inte man kan räknas som ung förälder då
JAg tycker man räknas som ung förälder tills man är 23 år.
Jag tycker nog att man är ung förälder om man är under 20 när barnet föds....
25 år är väl en ganska "vanlig ålder" att få barn vid.
ne inte jag heller...om man är under 20 tycker jag att man är ung förälder. sen kan man väl vara ung men "ung mamma" har ju blivit ett begrepp för de som får barn i tonåren.
jag blev mamma när jag var 24 å jag själv kände mig inte osm en ung mamma men har blivit kallad det flera gånger men har aldrig fattat varför
Jag tycker att man är ung om man är under 20!
under 20 tycker jag nog....
Själv var jag 19 ( fyllde 20 efter en månad)
Det har varit helt underbart att vara ung, man har hela livet framför sig och orkar mycket mer.
Själv tycker jag att man inte ska vara för gammal det e inte snällt mot barnet.
14 är väl ganska vanligt och nått att eftersträva nu för tiden
jag tycker att man är ungförälder när man är under 20 när branet kommer till världen....
....men då undrar jag, som 23åring och tvåbarnsmor. är man då ungförälder? (talar om mig själv)
Under 20.
ung förälder för mig är nog under 18-19 nånting. FÖR ung finns dock ingen ålder att sätta på utan handlar om mental mognad mera i mina ögon.
känner några som har 3 barn och är 23 år. Vet inte om man ska räkna det som ung förälder kanske ung flerbarnsförälder