• Pinklady

Vi som använder Gonal-F

ggoklan de säger ju att tempen går upp när man har äl men det kanske blir mer på dig i och med att du hade fler blåsor innan?? bara en teori..

jag vet vad du menar att man blir öm och mekanisk efter ett tag.. men vad ggör man inte.. här har man en halv tjurig gubbe hemma bara för jag har tanten och han inte får komma till .. hi hi får la kompensera sen

~~~~ Touche ~~~~
  • Pinklady

ja denna eviga väntan.. hatar den. jag har bim på julafton nästa gån hur roligt är det då??

~~~~ Touche ~~~~
  • Pinklady

primrose tror med att du kan göra ett eget försök hemma om det inte blir ivf.

~~~~ Touche ~~~~
  • Pinklady

meco välkommen , håller tummarna att tanten håller sig borta..

som sagt vi är ett gäng som hållt ihop ett tag nu.

~~~~ Touche ~~~~
  • Pinklady

meco 14 dagar efter äl sprutan brukar de säga är lagom .. tidiggast 10 dagar efter så det inte sitter i efter sprutan. kan ju fel utslag annars.

~~~~ Touche ~~~~
  • Pinklady

emjah håller tummarna för dig imorgon.

primrose håller tummarna för dig med.

~~~~ Touche ~~~~
  • Pinklady

primrose var ju idag du skulle ju. läste fel .  hur gick det?

~~~~ Touche ~~~~
  • Pinklady

primrose jag är på försök 5, 3 till försök innan det går vidare till ivf.

t j äl sprutan har ju så stor nål tycker inte om den alls. första gången tog sjuksköterskan den men andra gången tog jag den själv.

~~~~ Touche ~~~~
  • Pinklady

lillstrúmpan låter tokigt men det kanske kan va en äl blödning för det kan ju komma nästan 7 dagar efter och det är ju det nästan så håller tummarna för nidis då

emjah hur gick det för dig idag? hur mår du?

~~~~ Touche ~~~~
  • Pinklady

lillstrumpan

jag fick min mens 12 dagar efter sist. men tycker det låter hel konstigt att den kom så tidigt efter.. mysko dumt av dem att de inte ringde upp efter.

~~~~ Touche ~~~~
Svar på tråden Vi som använder Gonal-F