Smurfan 81 skrev 2007-11-13 16:01:04 följande:
Här kläms det oftast fram en tår. Igår fick han inte dra i gardinen (stackars barn) och då var det bara att slänga sig på golvet och grina. Imorse fick han inte leka med toaborsten (hemska mamma) men då nöjde vi oss med att bara skrika lite för sen skulle vi duscha och då blev allt bra igen! Fast sen ska ju mamma torka en när man har duschat så jag hamnar väl på noll igen... Kevin hade en kompis här imorse och lekte så det blev lite sen eftermiddagslur, la honom 20 i 1. 10 i 2 hör jag ett liltet knyst och tänker tyst för mig själv *faan*... Men sen sa han inget mer så jag gick inte in. Ungen sov till halv 4!!! Då hann jag vila lite på soffan också såååååå skönt!!!Appropå vila... NU måste ju Marfa vara inne på BB i alla fall! Nån som hört något från henne?
Visst ligger man allt som oftast på minuskonto numer känns det som... Får inte leka med maten (alltså slänga den runt i köket och på golvet), får inte leka badanka med toaborste, får inte gå ut i snöstorm i bara blöja eller ringa på hos grannarna kl 6 en helgmorgon eller inte få äta upp hela burken med Canoderm (Hur nu den kan vara god? Melvin blev störtförbannad på mig för att han inte fick slicka i sig all kräm han fick på händern och överallt på kroppen... Det är ju inte ens gott!!!)

Tur att man har badet och lite annat som gör att man kan krypa upp till plus iaf lite.