• Toola

Vita hem del 6

God Kväll!
    Önskade mig ju en lykta fr coop till morsdag, den fick jag förståss!
    Sen har den stått i garaget och jag har tyckt att den hade för stora öppna glasrutor - inget spröjs eller så.

Men sååå såg jag vad Versan hade gjort med sin lyckta, snabbt som ögat la jag in en best hos panduro och se så fin den blev.

Tack för tipset Versan !

Bild finns i galleriet

• Toola
    malins79 skrev 2007-11-12 20:57:45 följande:
    Den blev jättefin!
    Tack !

Jag har inboxat Versan o tackat för tippset (hennes var svart och den var också jättefin)
  • Toola
    versan skrev 2007-11-12 21:43:36 följande:
    *Fniss* Varsågod det blev verkligen lyckat din lykta är superfin. Du borde visa bilden här.
    Hmmm har ju tyvärr inte kommit mig för att plussa än =/

Tackar för alla fina komentarer !
  • Toola

Goder Afton !

Tänkte få bidraga med en liten bild för en gångs skull....

Bild på min fina adventsljusstake finns i mitt galleri.

Sen tänkte jag bara påminna om hur fantastiskt duktiga ALLA är och vilken otrolig inspiration man får av er ALLA !
    ´
    Tack för ordet !

• Toola

God Kväll !

Nu har jag äntligen kommit mig för att :a

Så här kommer första smakprovet....om jag får det att funka alltså

Min lilla Pepparkaksgumma !

Bild 663.jpg

• Toola

God Kväll !

Inne o tjuvläser igen Flört som vanligt....

Tänkte visa kortet som vi i panik har tagit o tryckt nu i afton innan de skulle postas, tänka sig att man alltid ska skjuta upp allt så länge som möjligt

• Toola
    Septemberpyret skrev 2007-12-16 20:25:03 följande:
    Vilka sötnosar!
    Tack !
    Mmmm det gäller att vara snabb på tryckaren när man ska fota dom tillsammans....
  • Toola
    LinaoMatilda skrev 2007-12-16 20:25:46 följande:
    Ja tack Toola: Så sött! Inte lätt att ta kort på två barn samtidigt men no lyckades ju bra.
    Precis, det är ju den största fördelen med digikamera - fota fota fota o släng sen om man inte är nöjd. Ingen ransonering av nån himla film som hotar m att ta slut mitt i allt ihop
  • Toola

Tack tack för alla fina komentarer....
    Vill suga åt mig mera så jag passar på att visa min lilla Pepparkaksgumma igen

Svar på tråden Vita hem del 6