-
Åhhh pepparkaksgubbedräkt fr ellos som jag sytt om till gumm-dräkt med flufffluffHimmelbit skrev 2007-12-16 20:35:47 följande:Jättesööööt!! Vilken fin dräkt, den har jag aldrig sett tidigare!
-
Oj va många f det blev....Toola skrev 2007-12-16 20:36:50 följande:Åhhh pepparkaksgubbedräkt fr ellos som jag sytt om till gumm-dräkt med flufffluff
Nä nu ska jag gå o stöka lite i köket och som vanligt så tackar jag er för all inspiration ni ger mig med era fantastiska pyssel o stök
Kramar Toola -
Jag gjorde iordning små klappar till fröknarna igår som vi tänkte lämna idag, men tyvärr så är vi så dassiga så det blir att stanna hemma hela dagen.
Hoppas att det känns bättre imorrn
-
-
Nu är det jag igen....fattar ingenting
-
Nu är jag med, det var mitt första medlemskonto som jag bara använde några ggr o som sen har blitt liggande. Jag fick ett mail om att jag skulle aktivera kontot o jag tänkte inte på att det var ett annat nick eftersom jag varit inne på beta o rotat runt(trodde att det berodde på det)
-
Åh vad jag svammlar....
Tack för tipsen ska genast googla lite -
God Afton !
Blev så inspererad av skrillbilderna så jag var bara tvungen.....Åhhh vill ju ha dom riktiga i metall juh
Nu ska jag bildbomba er - lite juliga bilder men ändå nått i alla fall -
-