Inlägg från: Rori
|
-
-
-
Samma här. Men man kan förminska dem när man högerklickar och sedan bearbetar dem i paint...Själv har jag tyvärr inte lyckats göra en fin rubrik bild i passlig storlek än....pressan skrev 2007-11-13 22:10:07 följande:Sampi: Tror oxå du fixar övertalningen.. Vitt e vitt och vitt e snyggt så e det bara... Fast jag vill oxå ha en vit soffa.ALLA BLOGGARE en fråga.Har försökt börja blogga men alla bilder jag vill lägga upp blir SUPER stora.. Varför då?
-
Shit pommfritt vilket husjezzzica skrev 2007-11-13 22:39:15 följande:oj vad roligt då måste jag ju visa mitt dröm hus som ligger aldeles vid havet www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/4084
-
Instämmer!Man blir alldeles vit i ansiktet av att få se såntpressan skrev 2007-11-13 22:48:24 följande:Åhh vilket hus.. nu e jag inte vit längre utan Grön av avund.. Inte bra
Som en dröm
-
Grattis gemelli!
vilken sötis
-
-
Lycka till!Det kommer säkert att gå fintMildaMaränger skrev 2007-11-15 13:39:08 följande:å vad jag är nervös... ska på vul i morgon..
-
Tack! Och grattis till jobbetLisa1981 skrev 2007-11-15 13:51:41 följande:Mimmamum, vikla fina skåp. Får man knacka på och komma in hos dig??? Nublu, hallen blev jättefin. Min svägerska och alla andra har tydligen börjat använda de där skivorna. Är det bra och lätta att jobba med????Fint soffbord, och vilket fynd ..(vem det nu va, minnet är dåligt)Gemelli, ja snäll mot mamma verkar din lilla prins vara.Rori. Va duktig du är som syr så avancerade grejer. Jag har för övrigt lagt ner allt vad virka heter nu. Jag kan bara inte virka längre, jag har insett det nu. Det bir bara pannkaka och dessutom får man ite sitta ifred och räkna sina maskor... Jag fixade ju till mina tavlor i hallen, det blev faktiskt ganska bra. Nu är jag inte lika trött på dom längre Jag funderar på att måla ramarna vita också de är fn i ek. Om ni vill se kanske jag kan ta ett kort.. Annars är det snart dags för jobb, igen... En sak till bara, jag fick jobbet som jag sökte och va på intervju på i måndags. Vet dock inte om jag ska ta det...
Klart att vi vill se bilder....
-
Ååååå så fint!!Lisa1981 skrev 2007-11-15 14:10:31 följande:Här kommer först lite bilder på ett våningsfat som jag håller på att göra iordning.Sedan tavlornaNu bär det av till jobbet. Ha en bra kväll jag kikar nog in lite sen på jobbet....