Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit
    13 år emellan skrev 2007-11-06 22:13:46 följande:
    Supermamman: TACK!Ljusstaken är jättefin!Syster lycklig har ingen postorder eller hur var det?
    Du är välkommen till mig också om du vill
  • Himmelbit
    gemelli skrev 2007-11-06 22:17:09 följande:
    Jättefina, men hua vad måååånga ljus det går åt Nu kommer jag med ett till hus att sätta tänderna i. Ni får säga till om ni vill att jag ska sluta länka hus www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx...
    Myyyysigt med mkt ljus!! . Dessutom är de till julgransljus så man får byta ofta

Jättefint hus - verkligen potential!!
    Har ni lagt byggplanerna på is eller är det fortfarande med bland alternativen?

Lille Vide nappade varken på vräkningen eller på att det var flaggdag idag, förstår jag
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-06 22:24:11 följande:
    Får nog köpa julgransljus i Ullared nästa vecka.
    Gör det!!
    Även att jag var där i förra veckan så är jag avundssjuk på dig som ska dit snart. Men vi åker nog snart igen..
  • Himmelbit
    13 år emellan skrev 2007-11-06 22:25:25 följande:
    Jag skulle vilja ha städhjälp nu också när jag tänker efter...
    Du får passa på nu när man får dra av halva priset efter skattereduktion, för hushållsnära tjänster. Har det varit lockande innan så är det absolut ääääännu mer lockande nu efter 1/7!!
  • Himmelbit
    gemelli skrev 2007-11-06 22:28:00 följande:
    Himmelbit,Nej vi har inte lagt ner nått. Alla dörrar är öppna! Tyvärr gick sjötomten som vi var intresserad av alldeles förhögt. Så nu har väl vi inga tomter på lager direkt. Men vi tittar på allt
    Det är bra, man ska ha alla dörrar öppna.
    Synd på tomten, den såg ju jättemysig ut!! Men ni hittar säkert en annan
  • Himmelbit
    Mori skrev 2007-11-06 22:35:33 följande:
    Slänger in ännu en bild, hejda mig om det blir för mycketKan ju inte sitta sysslolös framför tv:n ens, så jag virkade en minitoffel. Jag har ju inget tålamod så det får bli små nalletofflor
    Åhhh vad söta!!
  • Himmelbit
    MichaelaW skrev 2007-11-06 22:36:06 följande:
    Hej på er! Det var länge sen jag var inne här, jag har fortfarande en liten paus från datorn men jag måste erkänna att jag är inne och tjuvläser ibland. Jag tänkte fråga om det är någon som vet vart man kan köpa den fina ljusslingan som finns hos Uthuset uthuset.com/inspiration.php den är ju så fin och jag skulle verkligen vilja ha en. Jag har för mig att jag har sett ljusslingan i någons blogg, vart har ni köpt den, hi hi... Finns den att köpa på Internet?
    Jag vet inte om det går att köpa just den slingan. Men vi är ju ganska många i tråden som har en liknande. Jag letar upp den - återkommer...
  • Himmelbit
    MichaelaW skrev 2007-11-06 22:36:06 följande:
    Hej på er! Det var länge sen jag var inne här, jag har fortfarande en liten paus från datorn men jag måste erkänna att jag är inne och tjuvläser ibland. Jag tänkte fråga om det är någon som vet vart man kan köpa den fina ljusslingan som finns hos Uthuset uthuset.com/inspiration.php den är ju så fin och jag skulle verkligen vilja ha en. Jag har för mig att jag har sett ljusslingan i någons blogg, vart har ni köpt den, hi hi... Finns den att köpa på Internet?
    Skrev lite slarvigt innan - jag menar "vet ej om den du visade går att köpa på nätet".

Här är slingan som många av oss har:
    http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a01175&page=2&countrs=12&size=12&method=varu&varu=lampor
Svar på tråden Vita hem del 6