Inlägg från: Sussi N |Visa alla inlägg
  • Sussi N

Vita hem del 6

Hej flickor!
    Undrar om jag skulle kunna bli insläppt på era sidor??
    Hänger mest i pärltråden som smyckestillverkare, men tittar gärna in hit och bidrar då och då.
    Har idag skickat ut mitt CV då jag söker nytt jobb inom inredning så nu håller jag tummarna.
    I pärltråden träffas vi och pysslar tillsammans ( dom som bor i närheten av varandra), kan man väl göra här också??
    Ha,ha möblera om, måla om möbler tillsammans, fika och äta bullar, hänga upp gardiner, virka eller pyssla...Skrattande

• Sussi N

VeroniQa: Grattis till körkortet, måste ta mig i kragen jag med, skäms....
    Kan du rekommendera Mora?

Detta är min bästa datatid på dagen, två tonårstjejer som rusar runt och gör sig iordning till skolan, då får man sitta här ifred.
    Idag skall jag på jobbintervju, snälla håll tummarna.
    Fick erbjudande om att "homestyla" igår hos mäklare, så det finns som backup jobba annars.
    Men vill så gärna ha det jag skall söka.

Jag har blivit tillagd hos några av er, men då frågas efter lösenord??

• Sussi N

Godmorgon,
    är glad idag för det verkar som jag fick jobbet igår (väntar lit emed att säga var),
    för dom undrade efter 5minuter när jag ville börja och då sa jag att det nog vore bra att provjobba en dag innan jag bestämmer mig...så det blev ombytta roller hi,hi
    Men kan iallafall säga att det har med inredning som Gant, Himla, Lexington mm att göra, så frågan är hur mycket lön det kommer finnas att ta utSkrattandeFörvånad
    Ha en mysig shoppingdag Juliah, är det julsaker du skall hitta?
    Lina o Matilda, tror att alla känner med Finland, det är fruktansvärt, jag blir alltid helt tom när saker som denna händer, påverkas jättemycket av det.

• Sussi N

Juliah, jag lovar att jag ska, men du vet hur det är innan allt är påskrivet och klart....det känns nervöst..hi,hi

• Sussi N

Absolut, när jag provjobbat nästa vecka så skall jag berätta...

LCroft skrev 2007-11-09 07:39:06 följande:
    Surfturf: Så roligt!! Vill höra mera
  • Sussi N

Hej flickor,
    kom hem för en stund sedan och är helt slut.

Har plockat upp Lexingtons julsaker hela dagen och dom är sååååå fina, speciellt ett par lakan med gammaldags spets på, vill ha.Skrattande
    Hörde att på söndag kommer tomten med alla nissar till NK och så avtäcker dom julskyltningen, mysigt.
    Vilka fina saker alla verkar ha gjort till Swapen, vill så gärna vara med nästa gång, lova att säga till.

• Sussi N

Provjobbade i början på veckan och fick det, TJOHOFörvånad

malins79 skrev 2007-11-15 21:05:15 följande:
    Har du provjobbat idag eller?
  • Sussi N

Godmorgon flickor.
    Låter som att många har det stressigt nu när det börjar närma sig jul, fast det inte är första december ännu.
    Glöm inte att njuta också, lätt hänt att man stressar runt för att skapa det perfekta hemmet så att alla blir glada och tindrar med ögonen....så sitter man själv där helt slut.
    Själv har jag börjat jobba heltid, jobbar extra på en annan butik (för att den är så himla mysig) och har fått ett inredningsuppdrag i en enorm våning.
    Våningen står tom idag och skall inredas så att familjen kan flytta in och fira jul där, hur kul som helst och det finns inga begränsningar, en dröm.
    Så just nu finns det inte så mycket tid över att lägga på sitt egna hem, men om man håller sig till en enkel bas (läs vitSkrattande) så är det så mycket lättare att med enkla medel få till en stämning.
    Igår band jag en tunn eukalyptuskrans med en tunn silvertråd runt och hängde på väggen där det annars hänger e sommarbild (stenar) och genast så var det julkänsla.
    Var på Vita Hem i förrgår och hjälp vad tomt det var i butiken, knappt några saker alls.
    Idag skall jag inhandla Himlas vita/silver löpare och kuddar med God Jul på.

• Sussi N

Godmorgon flickor är på väg till jobbet.
    Grattis Juliah vad roligt.
    Vilken söt krans med apelsinskivorna i.
    Själv shoppade jag loss igår, fick chansen att följa med till ett showroom och handla till grossistpriser ur vårkollektionen.
    Så snart kommer puderrosa siden överkast, vita linnedukar, puderrosa och vita badlakan mm är så spänd....
    Lovar att fota när det kommit.
    Har fått en butik som vill sälja mina smycken så igår lämnades nästan allt dit till julförsäljningen, känns jättekul.
    Ha en bra dag, måste kila nu.

• Sussi N

Hade gärna gjort det men är oinbjuden står det.....

Daggdroppen skrev 2007-11-27 13:38:10 följande:
    Nu behöver jag er HJÄLP tjejer!!!! Har beslutsångest över vilken bild som ska bli årets julkort. Tar ni en titt i mitt galleri och ger er åsikt??? SNÄLLA!!!
Svar på tråden Vita hem del 6