Hur hinner ni? Jag har varit hemma i 2 dgr och städat och grejat men inte hunnit så himla mycket som jag ville. Annars åker jag hemifrån 06.10 på morgonen och är hemma vd 17.30. Jag läser till kock och det är en ganska tuff utbildning. Hemmet rasar ihop det enda man gör för att hålla det lite flytande är plocka rätt, tvätta, diska, snabbdammsuga, laga mat, handla mat (1-2 dgr) natta barn, läsa läxor till prov (vilket jag inte orkar) hinner inte ett smack och man är supertrött vill bara ta det lugnt på kvällen softa framför tv:n eller dator:n och när helgen kommer så har man alla måsten kvar typ damma, städa ordentligt, träffa kompisar, aktiviteter för barnen, fortsätta tvätta, sova osv. Allt det andra då som att pyssla, fixa möbler, renovera, shoppa? Barnen är liksom jag inte så sugna på att städa sina rum heller och vi bara tjatar på dom och den minsta ställer bara till och är på allt just nu.
Jag antar att jag inte är så onormal men allt det andra då renovera måste vi så då är det något annat som får stryka på foten. Maken är aldrig hemma förens 18.30 så svårt för honom med. Det jag undrar har ni vissa dgr som ni fixar med vissa saker? Eller har ni kaos hela tiden ni med. Detta är ohållbart för mig i alla fall. Idag var första gången på 3 veckor
jag hade framme moppen, men det luktar himla gott.... Fram med förslag tjejer