Vita hem del 6
mimmi: Jättefint porslin
himmelbit: gillar ditt skåp jättemycket
juliah: Trappen superfin
mimmi: Jättefint porslin
himmelbit: gillar ditt skåp jättemycket
juliah: Trappen superfin
Vi har ett mörkt möbelemang i vardagsrummet. Fejk äppelgrupp. Kolla i galleriet. Jag är sugen på att måla det vitt men är lite rädd för att det ska bli skavt på bordskivan. Det blir ju lite shabby visserligen. Har matsalsbord, skänk, soffbord och tvbänk. Skulle vilja byta ut soffbordet och tvbänken tanken är att tv:n ska upp på väggen. Är sugen på att köpa nya soffor och få tag på ett månbord och det vill jag inte ha mörkt egentligen. Vågar jag måla? Ska jag behålla bordsskivan mörk? Vad tror ni?
Ligger i soffan och är sjuk, det är jättesynd om mig som får ligga här med datorn alldeles ensam.... Jag har ont i kroppen och halsen så det är väl nån satans influensa på gång.
Jag försöker lägga in bild i inlägget men det går aldrig.
Går man in i sitt galleri på FL förstorar bilden kopierar och sen klistrar in den i inlägget. Ska inte bilden synas då?! Hjälp mig.
Test
JAAAAAAA. Jag undrar om jag är dum i hela huvudet . Ska jag måla möbeln ovanför vit? Vad tycker ni? Ska jag behålla skivan brun och resten vitt rädd för att det ska försvinna för mycket färg från skivan.
MiaMariah: Tack snälla du för hjälpen.
KajsaM: Jättefina hjärtan och kudde.
Fluffiga : Stackars Liten hade tandbekymmer förra veckan men inte i den klassen.
VSM: Måla jag tror att det kommer bli ännu finare vitt. Det kommer framhäva detaljerna mer.
Rori: Jättefin
Juliah: Grattis, gud så kul.
mimma: Visst jag gillar IKEA till viss del men jag går verkligen igång på gamla fina möbler de är så rejäla. Har ett skrivbord och en skänk i garaget som ska målas.
Birks: Jättegulligt
Karamellfabriken: Har väl blivit mer medveten nu på slutet. Har kastat allt gammalt skit och håller på att handla på mig men det kostar oxå och tar tid, suck.
Fluffiga: 2 eller 6
Mimmamum: Tack för den fina pållen och hjärtat. Blev jätteglad när det låg ett paket i lådan.
Pärla1: Skickar styrkekramar till dig. Bara att inboxa om du vill. *kram*