Inlägg från: Lillsyrran |Visa alla inlägg
  • Lillsyrran

Vita hem del 6

MildaMaränger skrev 2007-11-14 15:13:02 följande:
    idag firar jag och min blogg astrid!mildamaranger.blogspot.com/
    Ja tänk va härliga Astrids böcker och filmer är Älskade dem när jag var liten och älskar dem än idag.

Jag kommr inte in på din sida, skull gärna vilja kunna titta in till dig.
  • Lillsyrran
    gemelli

GRATTIS Vilken fin Vide ni har fått, va skönt att allt har gått bra. Men va stor han var
  • Lillsyrran
    gemelli skrev 2007-11-14 16:14:38 följande:
    Tack alla Ja han var lååång. Han har ju en lång mamma (176 cm) och pappa (190 cm) oxå så han har lite att brås på.Sen fick han ju några extra dagar där inne i magen att gotta till sig på.
    Han ser helt perfekt ut jättesöt, världens finaste Vide
    Klart han ville ligga kvar och gotta sig när han hade chansen. Men nu tycker han säkert att det är sååå mysigt att äntligen ha fått komma ut till sin mamma och pappa.
    STOOOOE KRAM
  • Lillsyrran

STOOOR KRAM skulle det ju stå och ingenting annat

• Lillsyrran
    mimmamum Kul med syjuntam är ni många? I vilka åldrar?
  • Lillsyrran

Med risk för att framstå som en idiot....mn jag måste bara fråga.

Denna swapp som många av er pratar om, vad innebär det, vad är det för nått???Jag fattar nada!!! Kan inte nån va snäll och förklara för mig!

• Lillsyrran
    mimmamum skrev 2007-11-15 08:52:12 följande:
    Vi brukar vara fem-sex tjejer, vi har sådan tur för ena tjejen äger en restaurang och vi får vara där de dagar det är stängt! Jättelyxigt! Vissa broderar, andra virkar, någon gör smycken och jag brukar sy Hjärtegryn, jo några fikar och pratar bara och det går också jättebra! Det blir en hel del pratande, känns som om man varit på fest dagen efter!Lillsyrran, vi är 16 tjejer som ska byta julpynt vi gjort själva med varandra, jag har gjort 15 miniänglapållar!
    Ja så mycket har jag också förstått..men vad är swap förnått, va betyder det????
  • Lillsyrran

Var håller Juliah hus? Saknar hennes inlägg här.

• Lillsyrran
    MiaMariah skrev 2007-11-21 15:02:08 följande:
    Jag skäms otroligt men jag är tillbaka.. Igen.. Smajla med annat namn (någon har övertagit Smajla).Jag förstår om ni tror att jag gjort det till en vana att avregga mig och påregga mig stup i kvarten men det har inte varit med mening. Jag är bara en enkel människa som lätt (för lätt) blir ledsen, tyvärr. Knepigare än så är det inte. Har trott att jag klarat mig utan FL men jag har om och om igen kommit underfund med att jag saknat er och att jag saknat fl så here I am.. Fler "utbrott" och fler av-o-påreggningar från min sida blir det inte, kan kanske vara skönt att veta.
    Välkommen tillbaka KRAM
  • Lillsyrran
    Juliah Wow va spännande!!!! Du behöver inte vara orolig, ert hem är ju bara såååå vackert!!! Lycka till! Och ge oss  fortsatt information om hur det går.
Svar på tråden Vita hem del 6