• newht

Julia! Vad roligt!!! Sånt e riktigt skoj o blir som ett kvitto på att en har rätt mysigt hemma ändå;) Jag ska backa o se vilken tidning det var i...GRATTIS!

Ny störtskön låt inne hos mig...fast jag tror jag e för gammel för er här inne...?;)

www.newht.blogspot.com

• newht

Tack Julia! Mannen min tycker det ser ut som jag sitter på toa, men nej det gör jag inte:D
    Och här e de bara fina fisken, lugn o ro råder hos oss! Jag skulle dock vilja ha all snö ni fick häromdan men...drömma går ju;)
    Kram på dig!

• newht

God morgon flickor!

E de verkligen bara jag vaken?
    Jag sitter i sängen o myser, ute stormar det som hejsan!
    Dricker lite kaffe, innan de e dags för långpromenad o frukost.
    Idag ska jag iväg o baka hönökakor i gammal stenugn,
    ett sååå mysigt julbak!:)

• newht

Hehehe, tack nublu, vad du e söt! Jaja, så länge de inte ösregnar e de väl okey o vara västkustbrutta...men jag hade nog hellre bott i kalla norrland

• newht

jezzzica; I alla fall om vintern, sommaren stannar jag gärna på min salta ö

• newht
    Bandykillar skrev 2007-12-01 18:26:41 följande:
    Blev ju j-fin.Var köpte du dem ljusen?
    [/citat]
    Jag köpte mina på Maxi i Torslanda, finns säkert i någon affär nära dig!:) viktigt e att kolla efter rätt antal på ljusen så det inte blir fel! Dom e mycket finare än vanliga lampor i stakarna...tycker jag då
    mimmamum skrev 2007-12-01 18:30:23 följande:
    [citat]
    Godkväll! Här lyser flitens lampa minsann! Vad fint ni pysslar tjejer!Bea, jag håller med om att det är tråkigt med bloggtråden, jag känner mig jätteledsen för att jag inte längre får vara med.... Newht, vad fint det blev! Tänk vad lite färg kan göra!Jo förresten, vad mysigt det låter med Astrid Lindgren, jag funderar på att beställa några filmer till sonen (läs till MIG) det är ju så mysiga och inspirerande miljöer! Vilka fem filmer skulle ni köpa?
    Ja visst e de roligt med färg! Nu blir jag nyfiken, varför får du inte vara med i bloggtråden???
  • newht

Men va konstigt det blev...hur i hela friden gör ni när ni kommenterar flera stycken olika inlägg?

Svar på tråden Vita hem del 6