-
jahaaaa...men de förklarar en del då ja!:)Daggdroppen skrev 2007-12-01 18:56:26 följande:Kika i galleriet under starka bilder
-
Lina och Mimmamum;
Aaah! Okey! Ja, det kan jag förstå, ni får göra reklam inne hos mig istället! Nästan 500 töser som älskar att shoppa!*fniss* Sen har vi börjat med julkalender idag...
Nu åker jag säkert ut härifrån*rodnar lätt* -
Visst e de lite mysigt med kalender...fast vi e vuxna?LinaoMatilda skrev 2007-12-01 19:06:39 följande:Du säljer ju inget så då är det ju ingen reklam på det sättet Och jag har redan öppnat luckan
-
Åh...de vill jag med ha!*fniss* ÄLSKAR choklad!LinaoMatilda skrev 2007-12-01 19:16:30 följande:Absolut! Jag har en choklad här hemma också
-
Ja det är det! Hmm...kanske ska ge en hint te mannen min med!LinaoMatilda skrev 2007-12-01 19:26:38 följande:hihi japps, fick det av min man. Det är kärlek det
-
Bea! Hujeda mig!!! Vet du...jag hade fixat till massor med kristyr o gjort hela stugan snöig! Det borde göra susen...ett evigt pilljobb, man lägger kristyr som i rutor runt varje nonstop så det ser ut som ett tegeltak o så gör du som hängade droppar längs kanten som ser ut som istappar...blir mycket...eh...finare då!
-
Om du ska äta huset sen så kan du bara kleta lite kristyr runt kanten på fönstret på INSIDAN av huset o försiktigt trycka fast gelatinet, men ska du inte äta det - Karlssons klister!Lynn84 skrev 2007-12-03 12:52:55 följande:Till Bea igen!...Jag ska göra pepparkakshus med Colin till helgen. Blev lite nyfiken på hur man gör med gelatinbalden i fönsterna. Vet att jag sett ett underbart pepparkakshus i någon inredningstidning som hade det..säkert från förra året.Berätta!Juliah!Jag drömde om ditt reportage i tidningen i natt. *fniss*Först var det ett rätt stort reportage om ett annat hem, sen kom det några få bilder på ditt...och på korten var det små hjärtan i olika storlekar. Du vet som dem satt så där kitchigt runt om. :0/ Så tänkte jag..."ja...han hade ju sagt det på aftonbladet - inte för vitt!"*skrattar* och så var det bara några få bilder på raggsockor och sånt som låg på fina filtar. Inget som kännetecknar ditt hem. Ojojojo...så kansigt man kan drömma. Lite små roligt. Hoppas du tar det på rätt sätt nu och inte blir hispig! Det kommer nog vara bra många fler bilder - och de där hjärtanen är nog inte heller med! *fnissar*
BEA; Du e underbar o du skriver så himla bra att man ser dig o din dotter framför sig o din lille kille som försynt frågar om uppmärksamhet! -
Finns någonstans jättefina konstgjorda såna kransar som du gjort, jag vill oxå ha grankransar, men vägrar för allt barr...plastkransarna var snygga, tror det e sia som har dom! Så snyggt du har det, dina bokhyllor e ju guld!mimmamum skrev 2007-12-03 13:14:53 följande:Fy sjutton vad trött jag är idag, så slaskigt och tråkigt ute! ingen julstämning alls!Jag gjorde några grankransar igår, vi får se hur länge de håller sig inne utan att barra!
-
Morsan Martina o Mimmamum; Jaaa, Hemtex var det ju! Visst var den fin!!! Ser riktig ut o jag skulle absolut byta ut dina fina som tyvärr kommer skita ner hela ditt vardagsrum om några dagar!:/
-
Goder morgon!*gäsp*
Får man komma in hos er, mina tjejer har inte vaknat än! Bara jag som e uppe tidigt!
Julia; Vilken tidning blir det denna gång? Ditt hem e ju som klippt o skuret för ett vackert repotage i Lantliv om du frågar mig, men det skulle passa i vilken tidning som helst!
Jag har blivit tillfrågad om en fotosession...eller vad det heter, i mitt hem med. har skickat iväg foton o det skulle överläggas vilken av inredningstidningarna mitt hem skulle passa i! Jag är mest tagen av att bli ens tillfrågad!*gapar som en fågelholk*
Min kompis, IRL, hade Lantliv hemma hos sig för några månader sen, men om jag fattat det rätt så tar det nästan ett år innan det kommer i tidningen...tala om planering!