Vita hem del 6
Nu kallar sängen! Gonatt me er!
Nu kallar sängen! Gonatt me er!
Godmorgon!
Nu sitter jag här i lugn och ro och äter frukost. Maken gick just iväg med sonen till dagis och ordningen på vardagen är återställd. Jag ska hinna med lite olika saker idag ngr ärenden, läkartid och gå kika till en av mina favoritinredningsaffärer där jag bor som har mailleg Undrar om grisen hamnar i säcken om de har den?
LCroft - så du har varit och hjälpt Juliah i natt? De allt lustigt vad bra vänner vi har blivit här i tråden. Jag förklarade just igår till min mamma hur roligt jag tycker det är att ha hittat er här inne Vi har det allt mysigt tillsammans tycker jag! Kram på er!
Jag öppnade mina paket för 5 min sedan och nu är jag på så bra humör De var ju så fina och välgjorda allesammans, ett stort tack ska ni ha!
Vad roligt att ni visat bilder på swap paketen så alla nyfikna kan se! Nu ska jag efter sonen på dagis!
Godmorgon!
Sonen är lite dålig i magen igen så de blir inga dagis el jobb för oss idag. Känns som den här mag/kräksjukan el sviterna därefter aldrig tar slut. PÅ dagis sa de att de många som fallit dit en andra omgång... Bläk! Peppar peppar hoppas inte. Vi Ska ta en tur till skogen och plocka lite material tänkte jag nu på förmiddagen sedan får vi se vad annat vi kan göra idag!
Mimma - Ha de så trevligt med väninnorna!
Lcroft- Städning behövs här med...Kan du komma hit inatt kanske?
Malins - Hoppas hon kryar på sig snabbt!
almlin- förstår att det känns tungt men ngn gång blir de färdigt och ni kommer att få de så underbart fint i det huset sedan! Tack för inl i min GB Då har vi fällt tårar båda två