Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 6

Kajsa- Tack för omtanken! Jo de var lilleman sist nu alla!

Juliah- De låter ju perfekt att de pyntar till med dit& butik, du får säkert massa bra tips då!

Nu får jag ge mig en stund!

• knyttis
    Kajsa M skrev 2007-11-18 16:28:04 följande:
    Är detta för juligt tycker ni?(har ju inte röda band i!)
    Jag tycker du kan ha de framme, de var ju jätte fint! Har själv framme lite alster redan... lat el jag vet inte..
  • knyttis

Godmorgon!

I´m alive, magen arbetar fortfarande på som ett ursinnigt kraftverk men jag är i allafall på benen igen. Alltid ngt att vara glad för. Annat är de med mina 2 killar här hemma. Så vi fortsätter med sjukstuga hos oss idag.

Min rekommendation=sky denna magsjuka som pesten! Var extra noga med all handtvätt nu och torka av handtaget på shoppigvagnarna när ni ska handla. De lär ju vara värsta bacillhärden!

• knyttis

Tack VSM och stort GRATTIS på din dag!

• knyttis

mimmamum- Tack söta och sprita händerna du så ni slipper detta! Önskar det inte på ngn!

LinaoMatilda- Tack söta! Ha en trevlig dag hos väninnan!

Snowgirl - Grattis!

Värsta Supermamman skrev 2007-11-19 08:05:12 följande:
    Åhh, så fina!! Får nog använda dagen åt att sy lite.
  • knyttis
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-19 08:05:12 följande:
    Åhh, så fina!! Får nog använda dagen åt att sy lite.
    Jag klippte och sydde...riktigt raka är de inte men jag tyckte jag fick till det så det ser ok ut! Prova du de blir nog bra ska du se!
  • knyttis

VSM - Lägger till din blog i mina favoriter, hojta till om du inte vill!

LCroft - Tack snälla för alla värmande ord! De var Julöppning i Vasa igår med fyrverkeri och allt - hade ni med?

• knyttis
    Lisa1981 skrev 2007-11-19 08:21:45 följande:
    Jag förstår inte hur ni får till era hjärtan som ni syr, mina ser helt missbidade ut
    Hur gör du då?
  • knyttis

Lisa - Testa gör formen mer avlång än vad du tror blir snyggt, då tycker jag de blir finast! 

Svar på tråden Vita hem del 6