Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Peak skrev 2007-11-25 14:39:43 följande:
    ja jag hoppas de bara gjort fel, för jag räknar och räknar och så som jag jobbade innan:75% och stämplade 25% - summan av det är högre än den summan jag får nu och då har jag jobbat 6 mån med en ingångslön som är 4000:- högre än det gamla + provision!
    måste ju ha blivit nåt fel..
  • MiaMariah
    MildaMaränger skrev 2007-11-25 15:00:06 följande:
    angående att folk inte kommer in så är det för att jag vill ha det så.. jag har min blogg till inredning osv.. man kan ju skicka meddelande till inboxen... känner att jag vill ha mitt liv rätt privat nu annars hade jag ju haft min sida öppen.. Hoppas att ingen tar illa upp
    jag tar inte illa upp! hade gärna tittat in till dig ändå och gärna velat skriva nåt meddelande i din gb ibland men förstår om du vill hålla det privat.
  • MiaMariah

ang det här med att blockera sitt galleri för andra så har jag snuddat vid tanken själv ibland att göra så eftersom det var någon som tog in identitet och fått kommentarer om var jag bor. så hädanefter följer jag ert ex och skulle någon vilja titta får ni säga till.

• MiaMariah
    mimmi006 skrev 2007-11-25 15:18:34 följande:
    Fortsätter att lägga ut ocensurerade bilder... Bortse gärna från Marcus bautastövlar på trappan! Mossbollarna ligger där och väntar på att hitta sin plats någonstans, det regnar och jag orkar inte piffa!
    å vilket härligt välkomnande, snyggt!
  • MiaMariah
    Ewis skrev 2007-11-25 15:29:39 följande:
    Åååå SNÄLLA snabba svar!!Jag är mitt i lussbullsbaket men tycker INTE att degen har jäst nästan något alls.Jag fick lov att baka på torrjäst för den vanliga jästen var slut i butiken grrrr.Är det någon ide att forstätta baket och hoppas på att bullarna jäser mera när dom är utbakade???Blir bullarna ätbara även om dom jäst bara lite lite???Jag är inte så jätet haj på detta med bakning tyvärr.
    jag råkade också ut för det där en gång och då använde jag mig också av torrjäst. tycker det är bättre med "vanlig". men jag hade kastat in dem i ugnen likväl, de reser nog lite på sig tror jag ändå.
Svar på tråden Vita hem del 6