Inlägg från: MiaMariah
|
-
-
vi fick ju se bilder från NK i sthlm från knyttis (?) så här kommer bilder från NK i gbg (lite blänkiga dock):
-
hur gick det med räknaren?Peak skrev 2007-11-27 13:12:38 följande:Okej ny blogg klar - tipsa gärna vänner
-
Jättefin blogg Peak men en liten varning om att göra reklam..
-
vad menar du?Peak skrev 2007-11-27 13:27:26 följande:ja jag tror det va...vart - överallt?
-
jag måste vara trög idag för jag fattade inte iafPeak skrev 2007-11-27 13:29:33 följande:varningen om reklam....nummer 6!Daggdroppen skrev 2007-11-27 13:38:10 följande:Nu behöver jag er HJÄLP tjejer!!!! Har beslutsångest över vilken bild som ska bli årets julkort. Tar ni en titt i mitt galleri och ger er åsikt??? SNÄLLA!!!
-
Ja, precis, jag fick idag en varning från FL att jag gjort reklam för min pysselblogg indirekt genom att länka till min vanliga blogg där jag har en länk till min pysselblogg. Eller hade rättare sagt för nu har jag tagit bort den. Det räknades som indirekt reklam. Så det var bara en vänlig kommentar så du slipper få en varning om att du gjort reklam för dina produkter.Peak skrev 2007-11-27 13:49:19 följande:skrev du...och jag kom på det också att man kanske inte får göra reklam här för bloggen...var det så du menade?Visst får du det!Juleja skrev 2007-11-27 13:58:16 följande:Juliah: Åh så himla spännande! Grattis! Fluffiga moln och Miamaria: Får jag kika in hos er?Stackars dig, har du haft ont länge?lillafruluva skrev 2007-11-27 14:18:23 följande:Pheeew, har varit hos läkaren med mina onda armar och händer och stela fingrar. Antagligen har jag överbelastade muskler och leder(kan bero på en mammakär dam på snart 11 månader)så det blir till att lyfta mindre och försöka styrketräna, är glad att det inte var något värre Dags att greja med julpyntet!Tack, kul att du såg bilderna! Ingen annan som såg mina NK-bilder??knyttis skrev 2007-11-27 15:39:33 följande:Grattis Juliah till ett till reportage! Vad roligt! Ska bli spännande att följa med utvecklingen!Om ni åker in till Sthlm kan jag tipsa om att de hade fina band till bra pris på NK bara man letar lite! Frossade i tyger på Bruka i lördags, här ska sys kuddar!Fluffis- Bra kortval! Så söt kille!Mia Mariah- Vad mysigt de var på Nk i Gtb med! Tack för bidlerna!Nu ska jag gå efter sonen till dagis! Syns senare!Stackare vännen.. Om du vill prata nån gång om det så är det bara att inboxa mig!Pärla1 skrev 2007-11-27 16:13:08 följande:*tack*Ja, det gick väl si så där egentligen... Jag fick en ångestattack och min sambo var tvungen att ta mig till akuten, väldigt obehagligt. Man tror man ska klara av det mesta själv, men när ens nära och kära går bort och andra mår så dåligt vet man inte riktigt var man ska ta vägen, vill inte skriva för mkt här i tråden heller... Men nu är det bra igen och jag tar det lite lugnare...Köp! Ibland måste man chansa här i livetMariaV skrev 2007-11-27 16:33:59 följande:Jag måste berätta att jag såg en sån himla fin klänning till min dotter igår. Den var vit och stickad, perfekt till hennes 1-års dag. Men.. det var handtvätt och den var som sagt vit, känns ju lite opraktiskt så jag fegade och nu ångrar jag mig.. Skulle jag ha köpt den endå, går den att få ren överhuvudtaget tror ni?
Och jag kör allt "handtvätt" på ylle i maskinen, har gått bra hittills!
Underbara! Cult - inte sant?Karamellfabriken skrev 2007-11-27 17:27:09 följande:Måste visa mina nya små ljusstakar.Håll till godo med en GUL bildKanonbra fynd!Beatrize74 skrev 2007-11-27 18:05:26 följande:Middagen står i ugnen, barnen tittar på "Bompa" och maken är iväg och hämtar detta:www.blocket.se/vi/14295281.htm verkligen ha ett ovalt bord och med den foten blir det perfekt. Svårt att hitta något annat. Nu har de slutat sälja den på IKEA, men så här fungerar det ju också. Ska målas vit. Tre stolar följer ju med på köpet - Ingolf - någon av er som har "bardiskdel" har också Ingolf barstolar...det ska vi köpa också så då kan det ju passa bra med matchande köksstolar även fast vi behåller två av våra fina Carl Larsson stolar. De här ska målas vita förstås...i sinom tid. (Maken ska bygga ett slagvirkesbord, men det får bli i framtiden när allt är färdigt och klart. Under tiden KAN jag inte leva med det hiskeliga furubordet vi har idag. Blä!)Men hörrni....det står också "hylla" i annonsen. Antar att det är Leksvik, hade jag helt glömt bort förrän jag såg den nu. Vilken hylla kan det vara tro? Vad skulle ni tro? -
Visst var det ett fynd! Och vilken snabb service från Cosas! Jag har precis beställt min efterlängtade Madonna..Beatrize74 skrev 2007-11-27 18:49:52 följande:Menar ni det tjejer - att ni tycker det är ett "Fynd"? Vad roligt!Jag känner väl själv att det är en superbra kompromiss, både stilmässigt och storleksmässigt. Och så behöver jag inte gråååta varje gång dottern tjongar till med sin sked eller sonen klånkar när sitt glas lite hårt i bordet. En tusing liksom. För köksbord och tre stolar (och en lite anonym hylla). Det känns ju överkomligt! Fast jag känner väl lite att bordstuket är uttjatat lite, men det är det kanske inte. Leksvik rockar kanske fortfarande!? Apropå Cosas - köpte en "mormorslampa" av dem igår. Slog till vid 15.00-tiden på deras rea. Och gissa vad som fanns på posten IDAG?Snabba bud må jag säga.
-
Förresten om att julpynta - jag är faktiskt redan klar
minus julgranen som kommer upp snart den också! Se lite grann i mitt galleri om ni är intresserade..
-
Ååå - denna är nog min favorit av alla dina vackra kuddar..Kajsa M skrev 2007-11-27 18:55:14 följande:Har sytt ännu en kudde idag. Men den fick bli helvit. Behöver ngn neutral liksom...den fick "vinge" och knytband.Ibland så behöver man lite tid på sigKaramellfabriken skrev 2007-11-27 18:59:33 följande:Mia,Tack, kul att du gillade dem! Vet inte varför men jag kände mig faktiskt lite tveksam när jag bar hem dem men nu när de står härhemma och lyser älskar jag dem helt plötsligt. Vad konstig man kan vara. Ja, det är Cult!Vill gärna kolla in dina julbilder!
Jag älskar allt (nästan) från Cult! Lägger till dig så du kan komma in och hälsa på mig