Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet
    LinaoMatilda skrev 2007-11-07 18:11:02 följande:
    VSM: Visst hade du sytt en julgransmatta? Nu har jag köpt tyg och undrar hur jag ska få en fin rund matta. Hur gjorde du?
    Jag satte ett snöre i en säkerhetsnål och så satte jag nålen i mitten och drog med penna så jag fick det runt. Maken fick hjälpa mig.
  • Det ljuva livet
    MildaMaränger skrev 2007-11-07 18:05:11 följande:
    helt seriöst... nu funderar jag på att kasta swapgrejjerna åt skogen och ta bort mig helt från Fl.... känns totalt värdelöst att vara så hatad av någon inte kan stå för det
    Vad är det som har hänt vännen?
  • Det ljuva livet
    Skumboll skrev 2007-11-07 18:13:41 följande:
    supermamman: hemnes har jag ju, men yankee candle ljusen ligger i en flyttkarton på vinden... där kanske de inte skulle ligga!
    Då är du ju redan en vita hemmare -ligt välkommen!
  • Det ljuva livet
    MildaMaränger skrev 2007-11-07 18:15:50 följande:
    jag har blivit anmäld 711 gånger för att jag fortsatte diskussionen igår...
    Oj! Det måste vara många från fl som läser vår tråd och antagligen inte har något bättre för sig än att trycka på anmäla knappen. Försök att inte bry dig vännen
  • Det ljuva livet
    malins79 skrev 2007-11-07 18:27:18 följande:
    VSM, Versan, behöver man måla stukaturlisterna innan man sätter upp dem?
    Ja, de är läskigt vita. Men det går supersnabbt och lätt. Målas med vanlig väggfärg.
  • Det ljuva livet

Juliah: Lycka till med försäljningen !

MalinS79: Det tog mig ca 30 min att måla 20m lister till sovrummet. Tror inte det funkar med varmluftspistol .

• Det ljuva livet
    mimmamum skrev 2007-11-07 18:48:48 följande:
    Någon som vet vad den svarta bollen i trumsettet ska vara till?
    Man ska väl bowla med soldaterna?
  • Det ljuva livet
    juliah skrev 2007-11-07 18:50:17 följande:
    mimma, jag tror att mimmi nämnde ngt om att det är typ som "bowling". Kan soldaterna stå av sig själv?www.meandmyhome.se/product.asp&su...Vad tycker ni om denna med annat pynt på?
    Fin! Önskar mig också en ljuskrona men vet inte vart jag ska hänga den..
Svar på tråden Vita hem del 6