*mår illa'
Underbar dag på loppis( = massa fina skaker), utflukt i Slottskogen med barnen, tårtkalas på cafe, lek på gbg´s största lekplats och sen middag hos svärmor. Nu mår jag illa och fryser så kvällen blir nog inte lika bra som dagen har varit.
gemelli skrev 2007-11-10 18:14:19 följande:
Om man ska skriva på zink, vad använder man då för pennor?Går det med vanligt vit skolkrita?
Jag skrev med svart tusch, bara att ta bort med diskmedel om det blir fel.
Kajsa M skrev 2007-11-10 18:39:17 följande:
Jag har målat över tapet i ALLa rum i hela huset! blir hur bra som helst!
*skulle citera panelskiven, men fick det här* Ni är helt enkelt inte lika händiga som vi är

. Vi hade tur och behövde bara såga tre gånger.
Beatrize74 skrev 2007-11-10 16:38:08 följande:
Jag är så förbaskat APTRÖTT på att vara hemma ensam med barnen!!!Lördag...och självklart blir det kris på jobbet så maken får rycka in. Och ingen har jag att åka till heller. Och på grund av att maken varit tvungen att ta bilen till jobbet så har jag inte kunnat åka iväg idag och köpt något lite trevligt till honom imorgon på Fars dag. Än mindre köpt ingredienser till en liten tårta. Tycker det jämt är så här. Ville bara skriva av mig lite här på sidan om barnen så det inte går ut över dem. Tänkte bylsa på dem lite kläder nu och gå ut en sista gång. (I beckmörkret) BLÄ!
Aptrötta blir vi nog allihopa lite tillvardags. Kram vännen!
Enji skrev 2007-11-10 15:22:29 följande:
Vill bara visa vilka söta tossor jag hitta till dottern idagGemelli -> Lycka till! Hoppas Vide kommer till er snart.
Supersöta *äggstockarna brummar som små humlor*
Beatrize74 skrev 2007-11-10 13:41:58 följande:
Lite bildbevis på vad jag pysslat med på morgonkvisten. Ytterligare en strykning på panelen i dotterns rum. Det börjar arta sig, men det behövs ytterligare en strykning som jag ska göra imorgon. Jag peppar mig själv att jobba genom att ta ett steg tillbaka och faktiskt se att det händer något. Den här bilden postade jag för en vecka sedan och det var så här den såg ut i morse innan jag målade ett varv till. Lite skillnad ser man ju!
Det där kommer att bli helt underbart.
LinaoMatilda skrev 2007-11-10 13:31:36 följande:
Här är lite bilder på vad jag shoppat:
Jättefint! Jillar också huset.
Beatrize74 skrev 2007-11-10 11:54:54 följande:
Blir gaaaaaaaaaalen!Allt är klart på utsidan utom att sätta på målade fasadbrädor innan riktigt smällkalla vintern. Vi måste bara bestämma färg. Bara???Hjälp...vi blir galna....både på att gå och köpa nya färgprover och på att aldrig känna oss nöjda. Svårt att återge färger, men ni kanske får ett hum om hur färgerna ser ut här. Den är uppställd mot väggen som idag har en brytning av ett mellanting av den allra vitaste och den till höger om den. Den allra vitaste ska vi ha på snickerier...men frågan är vilken vi ska ha på övriga huset? Maken eller jag kan inte enas. Vilken skulle ni ha valt som huvudfärg på huset? Färgrand 1 från vänster?ellerFärgrand 3 från vänster?(Färgrand 1 och 4 är samma nyans, men ni ser hur de skiljer sig åt på högersidan där)
Nummer 3! 'alltid på din sida

*
mimmi006 skrev 2007-11-10 10:10:18 följande:
Är man skadad eller? Igår var jag ute och åt med några kompisar, men min sista buss gick hem redan 20 i elva... När jag satt på bussen hem tänkte jag på pengarna jag spenderat under tre timmar, 350:-. Det är lika mycket som en spis och en vagn från Maileg *snyft*
Vi åt tårta och fikade för 190:- idag. *grämer mig*