Vita hem del 6
Har så svårt att läsa ikapp, bredbandsuppkopplingen är konstig... Jättesöt stol fluffiga moln. Blir jättefint med överdragen sen tror jag.
Här kommer lite utlovad bildbomb :
Har så svårt att läsa ikapp, bredbandsuppkopplingen är konstig... Jättesöt stol fluffiga moln. Blir jättefint med överdragen sen tror jag.
Här kommer lite utlovad bildbomb :
Glömde skriva att julgranskulorna fyndades på coop för 10 kr för 4!!
En till bildbomb innan maten
Överst:Paket från me and my home!
Tack sötisar för alla kommentarer om bilderna ! Nu har vi ätit klart, nu är det läggdags för småkillarna. När de somnat blir det MÅLARRACE!! Nu ska vårt APRIKOSA matrum äntligen bli VITT!! Och den numera beige pärlsponten i köket ska bli detsamma. Visar bilder sen när all är piffat och klart!
En lärare till (jag med)! Håller tummarna för dig inför framtiden. Kram.
Karamell: Jätteöta julgranspynt från Tilda-serien! Din dotter måste vara jättestolt!
Igår kväll gjorde vi första strykningen på vår snart helt vita matrum, sån härlig skillnad redan nu!! Ska ta andra stykningen i kväll! Låter kanske som ett tråkigt fredagsnöje men vi har jättetrevligt faktiskt ! Igår spelade vi massa bra musik och drack glögg och goda mackor mellan strykningarna. Ikväll blir det nog lite målargodis
!
Såg att ni pratade matbord tidigare i tråden. Vi ska föröka oss på att BYGGA ett.. OM det finns kvar av breda fina tallplankor i stugan... Ska kolla i helgen! I så fall blir det ett bord med korsade ben och tvärslå och tre breda blankor till skiva (Martin Timell har gjort ett sånt). Sen ska det vitlaseras. Det blir ett stort fint släktbord hoppas vi, hoppas hinna klart till jul...
God morgon!
Oj, oj stackars arma maken... Lycka till med städningen.
Emmasa: Det låter jättekul med Lattjo lajban!
Malins79: Det går säkert jättebra med köttbullarna!
Här ska det bli en tur på stan hela familjen, ska köpa en present åt mitt 7-åriga syskonbarn. Hon har önskat sig en klistermärkesmaskin... Ikväll är det kalas hos dem med mat!
Själv har jag en tanke som jag inte kan släppa.... Är SÅ sugen på att öppna en gårdsbutik med inredning i vårat gästhus... Lite läskigt, men jag tänker på det nästan hela tiden! Hjälp!
Jag har förresten lite nytt i bloggen (fast jag tror att jag visat några av bilderna här)
www.etthusivitt.blogspot.com