Inlägg från: FruPuffen |Visa alla inlägg
  • FruPuffen
    lillafruluva skrev 2007-12-08 11:46:55 följande:
    Tillbaka efter två dagar med magsjuka för hela familjen! Inte en chans att jag orkar plöja igenom alla gamla inlägg Idag ska röjas och tvättas här!
    Trist med magsjuka! Men det brukar vara skönt att tvätta och städa efteråt, känns som man får bort lite gamla bacillusker .
  • FruPuffen
    Camilla R skrev 2007-12-08 12:04:38 följande:
    Idag skall vi i familjen iväg på julbord ute på Värmdö tillsammans med en annan familj, skall bli jättegott och trevligt! Ser fram emot att "frossa" i sill, strömming, lax & godis
    Vad mysigt! Ha det så trevligt och njut.
    Jag sticker ner på stan med familjen nu.
  • FruPuffen
    juliah skrev 2007-12-09 09:11:55 följande:
    Åneeej, nu upptäcker jag att inte ens min blogg finns med  Det hade iallfalla varit en trevlig gest som tack för hjälpen. Förlåt om jag låter gnällig.
    God morgon! Åh vad roligt det ska bli att se tidningen i dag! Det var ju synd att de inte tog med bloggen... Men den kommer säkert med i nästa repotage du är med i ska du se .

Idag ska jag (förutom att köpa Aftonbladet då) åka på Julmarknad i Furuviksparken! Vi ska träffa tomten, åka karusell, fika julfika och titta på försäljningen där.
  • FruPuffen
    juliah skrev 2007-12-09 09:09:36 följande:
    Lcroft, ja asbolut, du har helt rätt. Det är nog bara det att jag är så fokuserad på inredningsbiten att jag blev paff av att se mig själv på det där viset. På onsdag kommer hit två människor som nog är inne på samma linje som jag, och fokus ligger på vårt hus vilket känns roligt.Obs, det är inte jag på framsidan!
    Är helt övertygad om att repotaget som Helena och co ska göra kommer att bli kanon. Verkade så när jag pratade med henne ju att de vill utgå från DIG.
  • FruPuffen
    lillafruluva skrev 2007-12-09 09:28:13 följande:
    En fråga till. Tapeter i vardagsrummet!!? Vad har ni för färger till era vita möbler??
    Vitmålad vägg och vita möbler .
  • FruPuffen
    FruPuffen skrev 2007-12-09 09:29:00 följande:
    Är helt övertygad om att repotaget som Helena och co ska göra kommer att bli kanon. Verkade så när jag pratade med henne ju att de vill utgå från DIG.
    Jag menar så klart att det ska utgå från vad DU tycker och DITT hem! ;-D
  • FruPuffen

Titta vad jag fick av min mamma igår! Hon hade varit i Stockholm och besökt Syster lycklig. Jag fick dem med kommentaren: "Jag kunde inte låta bli!" . Är man bortskämd eller, så här två veckor före jul??

• FruPuffen
    juliah skrev 2007-12-09 10:12:20 följande:
    Tack för all peppning och för att ni är så söta. Nu ska vi snart åka iväg på julmarknad så att jag kan lugna mina nerver med lite annat Vi har vita väggar, vita möbler vi med.Imorgon får jag hit städhjälp, ska bli väldigt skönt att få komma ikapp med den biten. Hon kommer redan vid sju, perfekt tid för mig! Då kan jag passa på att planera lite inför onsdagen, stryka osv.
    Nu sitcker vi snart också på julmarknad! Vad skönt med städhjälp, du kan väl skicka hit dem sen .
Svar på tråden Vita hem del 6