• juliah

mimmi, vatten, ljus, ficklampor ja du vet ju säkert allt redan! Hoppas stormen inte är allt för kraftig!

Ert kök är förd en delen hur fint som helt. Klassiskt, håller länge!

• juliah

mimmi, den är så fin. En strumpa till skulle sitta fint!

lillafuluva, ska bli skoj att se bilder!

• juliah

Hej hej!

Kikar in som snabbast! Blåsigt och ruggigt här.

Syltan, bra jobbat du effektiva kvinna!

Jag kikade på en del av Lexingtons nya vårkollektion, de hade inte fått in allt men jag har spanat in ett par klädesplagg och lite annat som jag bara "måste" ha. Köpte helvita fina örngott med volangkant, en bra början Skrattande

• juliah

Lina, så sorgligt och ofattbart. Varje förälders mardröm Ledsen. Förstår att du längtade hem.

• juliah

Syltan Skrattande Jag ska hjälpa dig! Eeeh, som att jag har bättre koll själv, men jag har lagt in en pren. på Elle (mode) så då kan jag uppdatera dig!

flyffis, jättefin och fin vas, har en exakt likadan själv!

• juliah

fluffis ska det ju stå! Har säker missat massor men jag orkar bara inte läsa ikapp, så om jag missat något viktigt får ni uppdatera mig.

Imorgon bär det alltså av till Formex, hoppas jag stöter på frupuffen också som ska dit,vore skoj!

• juliah

Malwa, har du bild kanske?

Himmelbit, hihi vi har inte betsämt ngt men hon nämnde att det skulle till HD först när de öppnar. Så jag siktar in mig på att ta oss dit först också.

• juliah

nublu, ooo vad säger du. I och för sig har mitt sällskap rätt outfit. Hoppas hon inte skäms ögonen ur sig över mig Skrattande

• juliah

Lina, mitt sällskap sa också att det var för mkt färger. Men till våren/sommaren tycker jag att det kan vara mysigt.
    HD hade tydligen några söta klänningar, lät intressant.

Svar på tråden Vita hem del 6