• juliah

Vita hem del 6

Himmelbit, Skrattande Jag kommer nog att spana mer efter frupuffen än efter HD prylar *nyfiken*!

• juliah

nublu, men neeeej får man smaka? Då ska jag hålla mig grymt långt bort från alla delikatessprovsmakningar.

Är det en ny smak, jag är ju en årechokladälskare, min favvo är lakritskola doppad i ljus choklad.

• juliah

Bläddrade som hastigast i HD katalogen på nätet och där fanns en del saker som jag vill kika närmre på. Bokstäverna tex. enligt mitt sällskap imorgon var de för "moderna" så hon hade beställt de där rostiga istället. Märke minns jag inte.

• juliah

PB home, mimmi, var du fortfarande sugen på en katalog?

• juliah

nublu, hallontryffel lät inte såå äckligt heller nej.
    Ok, då kan jag släppa bokstäverna. Ingen som tar in ändå Skrattande PB home vet jag ingenting om, är det möbler, småplock?

• juliah

Godmorgon!

Frupuffen, Snart ses vi?! *hoppas* Jag kommer att ha jeans och en rosa blus på mig,svart sulky och galen blickSkrattande
    Coop har ett fint helvitt spjälskydd.

Ha en toppenbra dag allesamman!

Kajsa, underbart fint! Du är så effektiv och duktig!

• juliah

Lcroft,

Jag har hört att just sådant man går och oroar sig för (tex sömnen) brukar gå alldeles utmärkt! Jag säger ett stort lycka till nu imorgon till er! Kommer att gå super!

(Frupuffen, jag ändrar mig, svarta manchesterbyxor och vit blus Skrattande)

• juliah

Hej hopp,

Hemkommen från Formex.

Stötte på söta Frupuffen, och spanade på fina saker. Jag är helt slut!

Au maison, HD, Rice, GreenGate och Chic antuiqe,Iris hantverk, Västergården blev mina favvisar.

• juliah

Glömde bort Himla, vilka färger!! Underbart!

Svar på tråden Vita hem del 6