Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

juliah skrev 2008-01-10 13:53:37 följande:
    Lynn, mesig var ordet Alltså jag har inag som helst krav att sova hela natten i egen säng. Får gärna krypa upp till oss närsom men somna i egen säng ska gå. Det går ju nu men det har varit i vårt sovrum.Anledningen till omorganisationen är helt enkelt platsbrist, vi kan inte ha vår OCH barnens sängar i sovrummet. Det får inte plats.Jag har portat maken ikväll, han är ju mesigare än jag så kvällen går nog smidigast om jag får sköta det idag.
    Brukar han somna själv eller är du med honom tills han somnar? DU kanske får hålla honom sällskap i hans nyra rum ikväll när det är första natten
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2008-01-10 14:10:55 följande:
    Lina, jag är med tills han somnar, så det blir samma ikväll!
    Håller tummarna för er, jag tror det kommer att gå jättebra! Det var som när Emil flyttade från vårt rum. Då flyttade han iofs in i Matildas rum, men det gick jättebra iaf.
  • LinaoMatilda

Pust! Nu har jag möblerat i köket. Och märkligt nog kom jag på att det skulle passa utmärkt med en SMEG i vårt kök Skrattande Nu är skåpet jag köpte på hösten på plats iaf.

• LinaoMatilda

Pust! Nu har jag möblerat i köket. Och märkligt nog kom jag på att det skulle passa utmärkt med en SMEG i vårt kök Skrattande Nu är skåpet jag köpte på hösten på plats iaf.

• LinaoMatilda

• LinaoMatilda
    nublu skrev 2008-01-10 18:43:45 följande:
    Lina: Jag är dålig på att vila. Det har varit lite mycket på sistone. Nästa vecka blir lugnare. Nu har jag haft tentaplugg, mässa, artikel och massa annan skit som knyckt min tid.
    Ok, bra om du vet att det blir lugnare iaf
Svar på tråden Vita hem del 6