Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

juliah: mysigt att sova alla sådär. Så brukar det vara för oss på morgonnatten också

Lynn: Låter som en trevlig dag. Ska fundera på namn

• LinaoMatilda
    juliah skrev 2008-01-11 07:53:11 följande:
    Surdturf, örngott och en pläd står på min önskelista! Roligt att se dig här. Svårt det där med vad man ska ha på väggarna. Jag har inte råd med konst så vi har inramade foton istället.nublu, oj har den nya tanden redan kommit, hur lyckades den med det? Lina, NU förstos jag hur du menade  Bra med lite repetition på morgonkvisten. Har du bilder på hur du möblerat kanske?
    hihi va bra. Jag kan ta kort när det blir ljust om ni vill se
  • LinaoMatilda
    nublu skrev 2008-01-11 08:01:28 följande:
    Juliah: Helt knäppt, den kom upp bakom den gamla tanden och liksom "knuffade bort" den. Jag har aldrig sett något liknande. Idag ska jag skriva på min omhemtenta i entreprenörskap. Och i morgon är det tenta i organisation och ledarskap. *stön*Nästa läsår tror jag att jag läser på halvfart, iaf om butiken rullar på som hittills.Tror jag vinner på det kunskapsmässigt också, att fokusera på ett ämne i taget. I morgon åker granen ut! sen ska det piffas och på måndag om jag hinner ska jag försöka blogga om stora rummet efter soffbytet! Äntligen! Ska bli skönt att kunna värpa ett nytt inlägg med egna bilder, känns som evigheter sedan!
    Det ser jag framemot, inlägget alltså!
  • LinaoMatilda

Julia: Så mysigt N har det.

BoK: Känns lite kalt på nått sätt. Kan du lägga i lite grankvistar? Kanske inte alls någon bra idé men man kan ju alltid prova

Svar på tråden Vita hem del 6