Vita hem del 6
Lillafruluva, det där blir kanonsnyggt!
Kolla in denna gungstolen : http://www.chicantique.dk/468/?id_category=0&id_page=2&cHash=9850219e6e
Lillafruluva, det där blir kanonsnyggt!
Kolla in denna gungstolen : http://www.chicantique.dk/468/?id_category=0&id_page=2&cHash=9850219e6e
lillafruluva, vänta med att måla den om du känner dig osäker. Gå på din egen magkänlsa!
Miah, ååååh, jag vill jättegärna se bilderna!
God förmiddag!
Ta hand om dig Kajsa!
Jag har fått ett jobberbjudande, heltid i min favoritinredninsgbutik. Jag är väldigt splittrad. Har våren på mig att fundera över saken.
Bea,
Fördelar: Att få jobba i en underbar miljö där jag känner mig hemma, arbeta med det jag älskar, nära hem och barn (det viktigaste för mig) Nackdelar: Lönen?
Jag har ingen tjänst att återgå till och det innebär att våren går till att söka lärartjänster, i och utanför kommunen. Kanske blir det långt att pendla. Jag vet inte om jag kommer att kunna ge 100% och då kommer jag bara att känna mig misslyckad. Att ge 100% inom läraryrket och få ihop familjelivet verkar mer än svårt.
Fördelarna skulle vara en bättre lön och sommarlovet.
Jag skulle få välja hur mkt jag vill jobba men för att få ut en rimlig lön tror jag att en heltid vore bäst, men eftersom det ligger nära alla förskolor jag söker så skulle det funka ändå. Och eventuellt så skulle det kunna vara en idé att arbeta lördagar och vara ledig en vardag, barnne skulle då få en heldag med mig, och en heldag med sin pappa.
Maria, nu kom jag av mig med mitt alldeles men tack för alla goda råd.
Jag förstår att du känner oro, MEN, vet du att det kommer att gå jättefint! Grattis!
Allt brukar ordna sig och tänk så roligt de kommer att ha tillsammans.
Noell Och Elle har redan stor glädje av varandra och för min egen del så var chocken ett barn mkt större än att få sitt andra.
Bea, tack snälla för kloka ord!
Maria, jag säger som Bea, jag är så glad och lycklig att vi fick barn tätt, det är det bästa vi gjort!
Och plugga, ja du kommer ju att ha hunnit plugga en hel del under din graviditet också. Jag pluggade (emamnesarbetet) föra våren när Noell var hemma och jag var gravid, gick superbra!
Tack för alla gratulationerna!
Mori, Bruka har fin aröd/vit randiga!
Knyttis, ta väl hand om dig, kram!
Vill verkligen tacka för alla kommentarer ang. jobberbjudandet! Tack snälla ni! Jag ska prata lite med henne på fredag och så får vi se hur allt blir.