Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

LinaoMatilda skrev 2008-01-24 21:24:20 följande:
    Tack för alla gulliga kommentarer om min toalett. Så kul när man jobbat med något att höra att andra också tycker det är fint. Även om man gör det för sin egen skull och som man själv tycker det är fint är det ju alltid kul att få beröm
    Vad fint det blev! SkrattandeGenerad Jag är sen och förstår inte varför jag skriker så...
  • mimmi006

Fluffiga- jag kommer följa din tvättstugeutveckling med spänning!

MiaMariah- jag har inte burit in skåpet än, jag lvar bild sen Ett skruttigt skåp, som jag hoppas kan bli fint och praktiskt!

Juliah- sööööt E!

mamaaas- jag har kollat på skåpet till Hugos rum, men tycker att det som har två dörrar känns lite bättre... men det är smalt och smidigt!

• mimmi006

Jag kan också avslöja att Himmelbit har nog det mest matchade och fina hem som jag har sett! ALLT gick i samma nyanser, verkligen fräscht och harmoniskt!! Det var jättekul att se det IRL, för man får en annan bild av rum och färger då.... *på östgötska*

• mimmi006
    MildaMaränger skrev 2008-01-27 10:45:45 följande:
    Någon som har tips på vad man kan köpa för fint på cervera? har presentkort där. Funderar på en brödrost från dualit...
    Om de har dualit hos er, slå till! Jag gillar vår knarrande, mekaniska dualit a lot....
    Himla har fina trasmattor, men om du hör dig för kanske det finns nån som väver i dina trakter!? Min svärmor specialbeställde en trasmatta av en dam och den blev så himla fin, funderar på att göra detsamma! De blir liksom fluffigare när de är hemvävda!
Svar på tråden Vita hem del 6