Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Vet ni att jag tror att jag har fått FÖR mycket tid att tänbka och planera rummen på övervåningen! Jag börjar tänka om här och var och det är jättejobbigt!
    Vill ha lite stress och bestäm dig nu...

Fluffiga- klart jag vill!

Juliah- jag tycker som du

• mimmi006
    juliah skrev 2008-01-22 19:25:17 följande:
    Fluffis, wow så fin den är!Himmelbit, tack snälla! Hyllorna är från Biltema.Tack malins, minns inte vilka korgar som syns på bilden men den som är tygklädd kommer från Coop, 80 pix hihi. Och de andra är från Bruka.
    hur långt bak ligger tvättstugan? Mitt fL är så seeeegt...
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2008-01-22 19:35:14 följande:
    Neeeej! Har varit otroligt godissugen hela dagen - käkar kiwi som substitut.Och nu kommer glassbilen..... . Inom kort kommer den ställa sig precis utanför här och locka på mig *ignorera, igonera, ignorera.....*
    Jag säger att det är sopbilen som låter så... intala dig själv, det KAN funka!
  • mimmi006
    MildaMaränger skrev 2008-01-22 22:14:09 följande:
    där står det en fåtölj...
    Det jag känner spontant är att det känns lite otryggt med glaset och det öppna, det var därför jag tänkte att det kanske finns ett hörn. Det går säkert att trolla med tyg mot öppningen...
  • mimmi006

Hinner inte läsa ikapp allt, men lite

Jennie- välkommen! Vi har en contura 560T i vardagsrummet och skymtar den från köket. Det är mysigt om man kan se den och jag skulle nog ta en mitt i hust, trots skorsten... men det kanske blir svårt med inluften nu? I annat fall skulle jag placera den så man ser den i första hand från myshörnan i soffan eller fåtöljen!

Malins- jag skulle nog måla!

• mimmi006

Peak- vad synd! Jobbigt att ändra sig när man har bestämt sig... Jag tycker att både Tapwell och Damixa har många att välja på, tog ju Tapwell köksblandare til badrummet! Vi får se hur det ser ut sen.. *hihi*

• mimmi006
    FruPuffen skrev 2008-01-23 16:47:11 följande:
    Kikar in en snabbis bara för att säga att jag gör fl-uppehåll några dagar. Har så mycket som ligger efter här hemma med papper, tvätt, städning, målning, m.m. Har ju varit så mycket resor och kalas på sistone! Dessutom är maken sjuk nu, ringde från Ica Maxi och sa att han nog har feber. Måste får lite bättre rutiner ang sömn och mat med pojkarna också. De var så trötta och gnälliga båda två idag, tokgråt hemma hos mormor och sen slocknade båda i bilen. Kommer tillbaka när jag fått lite ordning på saker och ting. KRAM!!
    Hoppas det blir lugnare och friskare hos dig snart! Kram tillbaks
  • mimmi006

Sylt- vi kör med det också... en gång var L så stöddig och vägrade "Det ä ja som bistämmer i det här huse" och då åkte sakerna på golvet ut i garaget en vecka! Sen städade hon vill jag lova!

Svar på tråden Vita hem del 6