• juliah

Vita hem del 6

mimma, vet du vad. Jag skulle nog också tagit åt mig. Är man inte ute efter råd, tips osv så tycker jag gott att folk kan hålla sina tankar om förändring och färginslag för sig själva.
    Jag har fått höra den kommentaren sen jag var 17 och flyttade hemifrån. Ja 90 talets terracottaväggar och Höganäsporslin i alla tänkbara färger var liksom något som "alla" borde ha. Usch, jag blir bara irriterad när folk lägger sig i och "tycker" till när man inte bett om råd.
    Du är så säker i din stil och vet vad du tycker om, bry dig inte om den kommentaren!

Surfturf, vet inte alls vad Pure&Simple är.

• juliah

lillafruluva, skönt!

mimma, hihi, det blir en likadan, en Pal. Jag köper en vit och så får han väl byta färg om han så vill.

mimma, jag tror att man tar illa vid sig just eftersom man brinner för det här. Det här är ju en passion.

Jag tror nog att jag gör vanliga semmelbullar efter lantlivreceptet. Så kan Noell få sådana lite oftare än de mer onyttiga.

• juliah

surfturf, ahaa gör du det? Du, jag vill inet vara fräck på något sätt men jag har fått erbjudande om butiksjobb och är rejält nyfiken på löner, förmåner. Om du vill får du gärna inboxa mig, men förstår om du kanske inte har lust.

• juliah

Surtfturf, ja det lär som en dröm. Jag är extremt sällan på söder dock. har du varit på Sally ann? Ska finnas snygga bokstäver där. Mari (Angel at my table) har köpt 4 st till mig därifrån.

• juliah

mimma *asg* Ja men då säger vi så, ingen bytesrätt! Köper min också för 1900 någonting. Orkar inte hålla på med beställning via nätet.
    Är den silvrig på sidorna?

lillafruluva, oj. Håller tummarna för att det ska gå smidigt.

malins, krya på er! Enligt feng shui är det säkert inte det. Det folk inte verkar förstå är att ett vitt hem inte behöver vara trist eller platt. Strukturer, nyanser, material osv kan man skapa mycket med.

• juliah

mimma, ok. Måste undersöka saken. Maken fyller i mars men jag tänkte nog slå till redan imorgon så har jag det gjort.

• juliah

Surfturf, ja men då var jag inte ute och cyklade helt.

Vi har en vit model One. Men meningen med palen är just att kunna ha den precis överallt.
    Hmm, nu blev jag osäker, vit eller svart? Eller är den mörkgrå kanske...?

• juliah

surrfturf, du som sett bägge, vilken är snyggast, pearl eller den med silversidor?

Svar på tråden Vita hem del 6