• juliah

Vita hem del 6

Godmorgon!

Jag ska åka och handla mer sprayfärg så att jag kan spraya färdigt den stooora korgen jag fyndade i lördags, den tog slut igår.

Lynn, foton foton foton! Ska bli så spännande!

Huuuu vilket pack det finns på fl. Har hamnat i en bråktråd om....ektorpsoffor Skrattande
    Det är för mig en evig gåta hur man kan starta upp negativa trådar ang. inredning. Jag bryr mig väl inte om hur folk har det hemma hos sig...?!Förvånad

• juliah

mimma,

Jag tillhör också skaran som blir vårdeppig. Inget alls på hösten men nu på våren.
    Försök att vara ute så mycket som möjligt, det ger lite ny energi.
    Ligg lite lågt med hemmet, ni har det så fint och ibland behöver man en liten paus.
    Kram på dig!

• juliah

Kajsa, ska bli spännande. Jag trodde att du gjort dig av med hela täcket. Tur att du kunde använda det ändå!

• juliah
    Skrattande Ni kommer att få er ett gott skratt av tråden (även om jag kokar inombords trots att jag borde lägga min lilla energi på helt andra saker än den)

mimma, ja det är tur att man har sina barn. Då hinner man inte gräva ner sig så väldigt. Jag är 100%övertygad om att allt kommer att ordna sig till slut! Säger som lasse, ert hema är fantastiskt. Jag som gick runt och trodde att ni bodde i ett vrålstort hus *fniss*.
  • juliah

Man bör nästa skumma sig igenom hela tråden.

• juliah
    Kajsa M skrev 2008-01-28 08:11:04 följande:
    varför strular FL hela tiden?Nu är det ju inte ens många inloggade? Ngn som sett ngn anledning/förklaring?
    Jag kunde¨inte logga in alls imorse. Stod bara att det fanns risk för obehöriga att logga in från min dator och att fl inte godkände att jag kom in. Helskumt.
  • juliah
    Kajsa M skrev 2008-01-28 08:37:57 följande:
    juliahNu har jag läst hela tråden och var tvungen att lägga in en kommentar. Hoppas det var ok att jag skrev om ditt hem!
    Hel ok, du är som jag, vill låta bli men kan inte Skrattande Lär säkert få en massa skit för vårt hem nu men det struntar jag i.

malins, men uschdå, stackars liten. Hoppas hon blir bra snart igen!

lillafruluva, hur går det med torpet, berätta om alla planer. Tänk så mysigt sen framåt våren, ni kommer att ha en underbar sommar där.
  • juliah

Kajsa, iiiiih jag blir galet generad över det sista du skrev i ditt inlägg GeneradSkrattande Tack!

Ska bli ytterst intressant att se vad hon hugger till med idag.

Jag vill så gärna låta bli att skriva i sådana trådar men retar mig grymt på den hårda attityden folk har. Så himla enkelt att sitta och häva ur sig och provocera bakom skärmen.

Har inte väldigt många i vår tråd just Ektorpsoffor? Ingte fel på inredningsintresset här om man säger så. Vi andas ju inredning dygnet runt för 17, nästan så att det blir osunt ibland Skrattande

Svar på tråden Vita hem del 6