juliah skrev 2008-01-28 14:59:39 följande:
Kajsa, jaa en radio är ett måste!Lynn,jag återkommer i tapetfråganFörstpr att du blir glad Mia, härligt att den kommer in igen.lasse, jag har helt missat att E haft det jobbigt. Det har ju inte gått så lång tid ännu, en stor händelse i livet att börja dagis. Är så nervös inför våra barns dagisstart.
Ja jag skulle gärna vilja ha en vit tivoli.
MiaMariah skrev 2008-01-28 15:05:13 följande:
Kajsa - kom på nåt mer - en Pappelina eller annan snygg matta också får du ju unna dig (om du inte redan har det då vill säga..
Vill inte ha ngn dyr matta där eftersom vi använder tvättstugan som groventre. Den jag har från Rusta får duga. Den är vit och beigerandig. Helt ok.
malins79 skrev 2008-01-28 15:11:26 följande:
Kajsa, en liten hylla på konsoler ovanför diskbänken skulle nog vara fint.Sen tror jag att gardinspiral är lättast att fästa om bänkskivan är i trä dvs kommer inte ihåg just nu vad du hade.
Ja kanske det...
Vad menar du med gardinspiral? Det är en sån där ikea-bänkskiva, vad heter materialet? Men det går att skruva i i alla fall.
LinaoMatilda skrev 2008-01-28 15:18:05 följande:
Kajsa: Tycker också ni har fin tvättstuga, med lite piff kommer den att bli toppen.
Snällt sagt! Ja vi får väl se om alla tips blir verklighet nu då!
Ska göra så gott jag kan!
juliah skrev 2008-01-28 15:22:20 följande:
Lina, ja. Jag kommer att tacka ja om lönen är rimlig *hoppas*: Jag hinner ju att arbeta som lärare senare, är 26 och har många många år kvar i yrkeslivet.
Tycker absolut att du ska nappa! Lärare kan du jobba som sen, om du tröttnar. Man har ju alltid sin utbildning i back-up! Jag skulle också hoppa på ngt annat ett tag, bara jag visste vad!