Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Kickan07 skrev 2008-01-29 13:01:33 följande:
    Oj, vad mga inlägg jag gjort i dag. Jag som brukar va så passiv..Men ville bara tacka Kajsa oxå för att du tog dig tid, tack snälla! Ni ska veta att era åsikter betyder mkt även om jag eg inte känner er eller gör så mkt väsen av mig i tråden.. Men vet ju att ni alla har så god smak!
    Så lite så, det är det vi är till för! Jag fick supermånga bra tips igår om hur jag kunde fixa till tävttstugan. Sög åt mig som en svamp. Har dock inte hunnit fixa allt till idag, men en bit på väg är jag...

tror att du kommer bli supernöjd med ditt nya kök!!!
  • Kajsa M
    Kickan07 skrev 2008-01-29 13:05:48 följande:
    Sista inlägget på en stund, jag lovar1Jättefin tvättstuga Kajsa!!!Kommenterade i bloggen med!
    Enji skrev 2008-01-29 13:08:33 följande:
    Kajsa -> vad fint det blev med tygstycket i tvättstugan.. så lite gör såå mkt
    lasseliten skrev 2008-01-29 13:15:44 följande:
    Kickan - gillade det högra alt. bäst! Kommer bli kalasfint! Kajsa - superduperfint!
    livet från ljusa sidan skrev 2008-01-29 13:15:45 följande:
    kajsaM: vilken underbar tvättstuga! Där hade man inte alls haft ngt emot att tvätta
    Tack snälla! Skönt att höra att ni tycker det blev bra! Era åsikter är viktiga! Kram!

Livet från ljusa sidan
    Jättesvårt det där. En del barn kräver nog mer stimulans än andra. Och sen kan det gå i vågor också. Har två ganska självständiga barn. Den ena leker helt på egen hand (6år) och  den lilla (3 år imorgon) hon följer efter mig och gör som jag gör. Idag har hon hjälp mig att nåla tyget och att att hänga på krokarna på linan. Hon är en riktig hjälpreda!
    Tycker han inte det är kul att stå och blaska i diskhon när du lagar mat t.ex? det är svårt när de tröttnar fort och behöver ny stimulans. Nästan så att de måste tränas i att koncentrera sig på en sak en stund innan de byter till nästa.
  • Kajsa M
    LinaoMatilda skrev 2008-01-29 13:22:40 följande:
    Kajsa: Så fint det blev med skynket! Genast mycket lugnare intryck.
    Tack! Ja eller hur! Avskyr när det känns rörigt! Allt som kan döljas är bra!
  • Kajsa M
    Mufflon skrev 2008-01-29 13:19:08 följande:
    Kajsa; Jättefint, tänk vad lite tyg o pynt kan göra!!
    mimmamum skrev 2008-01-29 13:24:27 följande:
    Kajsa, vad fint det blev!Kickan, jag röstar också på det högra!
    Tackar er också!

Kram!
  • Kajsa M
    Pärla1 skrev 2008-01-29 13:40:24 följande:
    Kajsa: Jättefint!!
    Vicka81 skrev 2008-01-29 13:44:14 följande:
    Kajsa: Vad fint! Jag tror jag kommer å tvättar hemma hos dig nästa gång
    TAck snälla ni!
    Vicka du är välkommen att boka tid i min tvättstuga!
  • Kajsa M
    Truffles skrev 2008-01-29 14:17:41 följande:
    Tänk vad lite "piffing" kan göra. Det är något jag måste lära mig. Skulle nog behövt gå en kurs...
    Det räcker med att vistas härinne, då får man en massa inspiration!
  • Kajsa M
    Lynn84 skrev 2008-01-29 15:37:46 följande:
    ÅÅÅÅÅHH! Vad fint kajsa!!!!*vill genast ner till mitt hus och fixa tvättstugan.....undrar vad jag ska köra åt våtrumstapeten bara? Måla kanske?*
    Tack snälla! Ingen aning om hur man gör med våtrumstapet. Golvet kan du ju klä med såna där trallrutor som man har på balkongen kanske?
    Lynn84 skrev 2008-01-29 15:42:05 följande:
    Bebis?
    Nej det hoppas jag inte! Ingår inte i planerna!
    Miamariah: Såg att du gissade det också. Det måste vara ngt virus!
  • Kajsa M
    MiaMariah skrev 2008-01-29 16:24:22 följande:
    Jag brukar må vansinnigt illa när jag får ont av magkatarr, du har inte stressat mycket på senaste tiden så det kan vara nåt sånt?
    Jo säkert! Det är nog magkatarr! Ska ta en pepcid duo och se om det går över!
Svar på tråden Vita hem del 6