• juliah

Vita hem del 6

mimma, ja jag hänger med ocg beklagar verkligen att det finns människorn som ska sätta sig på tvären och dessutom gå emot en död människas vilja. Fy farao!
    Jag är också på allvar med på en shoppingdag i sthlm, hoppa över den frysta sushin, den är inget att ha.
    Jag tycker faktikst att det mesta blir godare med råsoscker, har börjat byta ut det vanliga sockret många gånger. Nu finns det så otroligt bar ekosortiment i de flesta butiker.

Lynn men uschdå, det lät inge vidare.
    Jag slipar alltid före grundning.

malins, krya på er. Hoppas lillan blir bra snart.

• juliah

Hjälp så jag stavar, förlåt men ni förstår nog ändå Skrattande

• juliah

lillafruluva, ja det är knökfullt på fredagar. Vi ska handla i Haninge imorgon, på morgonen brukar det vara lugnt.

mimma, ja sommaren låter som en bra idé. Kan vara bra att ganska snart tänka lite på olika datumförslag kanske?

• juliah

Peak, var äter du då. Jag tycker att Rice har fantastiskt bar lunchbuffé.

lillafruluva, din stackare. Jag har också jobbångest pga av jag inte vet hur allting blir.
    Ja vi handlar på maxi, men imorogn blir det Coop, omväxling förnöjer Skrattande
    Där finns dessutom en bra avdelning för "exotiska" matvaror. Vi äter ju en hel del Libanesiskt så då passar det bra.

lfls,har du glömt att doppa sushin i soja och wasabi? Skrattande Starkt och supersmarrigt. Misosoppan är också en höjdare.

Peak, vi har svart golv och allt syns men det spelar ingen roll tycker jag, dammsuger/svabbar hallen oavsett ofta.

• juliah

Nämen Mia *chockad återigen* Skrattande!

malins, det där kommer att bli toppen i tvättstugan! Vilket kap.

• juliah

*Befinner mig i chockstillstånd* Hihiii, nej men allvarligt talat så har ni som inte ätit sushi verkligen missat något. Nyttigt och fantastiskt gott!

lillafruluva, det finns ett ställe i Nynäs som är ok. Men sthlm har mkt bättre ställen.

• juliah

lillafruluva, nej det ligger inte nära centrum alls utan på Estö (tror jag att det heter).

• juliah

mimma, håller hårt!

Ååå, jag vill ha sängen! Jättejättemycket!

• juliah

Happy, jag har en råvit byrå ihop med sebran! Funkar finfint!

• juliah

Visst tusan har man en docksäng länge, den kan ju till och med gå i arv Skrattande
    Men den var rackarns dyr tycker jag.

Svar på tråden Vita hem del 6