• juliah

Vita hem del 6

lasse nej men vad säger du. Är den värre? Förvånad Stackars dig! Men du har ju iallafall en Smeg som du kan trösta dig med Skrattande

• juliah

Kajsa, det borde ju gå att lösa med vajer eller en stång kanske, så att tyget antingen har öljetter eller att man fäster den som en gardin med små clips.

Det kan verkligen bli hu rfint som helst, basen var ju enkel och fräsch.

Lasse, känner igen känner igen (jag var beväpnad med värmepistol)Skrattande

• juliah

Kajsa, Deka är en av mina bästa vänner, har sådana lite här och var i huset Skrattande
    Men jag vågar inte svara på om den går att fästa, är det i själva skivan undertill som den ska fästas?

• juliah

Kajsa, den var ju jättefin, den ska du ha framme tycker jag! Har du sprayat den vit?

Jag håller ju på med en korg just nu, en burk räckte inte, den är gigantisk och den ska stå i tvättstugan trots att den kanske inte får plats men jag behöver en stor korg till ren tvätt.

• juliah

Kajsa, en fin handuk, en snygg trasa (finns på Iris hantverk bla). Har du någon matta?
    Tycker du om gamla tvättbrädor? Det tycker jag är så fint i en tvättstuga men det är ju en smaksak. En fin påse för klädnypor om du använder sådana.

• juliah

Kajsa, jag ser inget hus.
    Det är absolut inget fel på er lilla soptunna men det finns en snygg och billig på Clas Ohlosn som liknar en Vipp litegrann, vit. Om du känner för att byta förnya dig på soptunnefronten Skrattande

• juliah

Lcroft, men era stackare Ledsen KRAM till dig!

Kajsa, så lite så, jag är liksom inne på det där med tvättstugor just nu.
    Jag uppfattade inte att det svarta var ett bostadshus Skrattande 
    Såklart du sak ah en fin handuk, jag är verkligen av den åsikten att sådan lyx förhöjer vardagssysslorna.

Apropå brädor, Lillafruluva, det finns en för under 100-lappen på retro om du är intresserad!

• juliah

lillafuluva, aha ok Glad Verkar finnas gott om brädor.

Kajsa, oj ja jag kan tänka mig att det blir mörkt. Du kan ju tipsa om vit målarfärg kanske?Skrattande Tycker iofs att svarta hus kan vara riktigt snygga.

• juliah

Lynn, jag ska se vad jag kan göra! Har en rulle hemma förstår du.

Svar på tråden Vita hem del 6