Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-13 07:34:23 följande:
    mimma, så roligt med tjejmiddag!Vika tvätt...tar det någonsin slut? Och ni med tre eller ännu fler barn, OJ så mycket tvätt ni måste ha.
    Det går inte besegra tvätthögen! Skrikandes
    Med ett barn tyckte jag inte det var så farligt men med två barn så ligger man alltid efter, är det inte tvätt så är det strykning eller vikning av tvätt.
  • malins79

Jaha, nu somnar Jacob när han ammas, då blir det nog inget målat på förmiddagen!
    Han brukar bara sova 1 timme och nu ska Saga kläs på för hon börja på dagis vid 9.

• malins79

Juliah, har ni boxer? Vår kanal 9 ligger på canal7, väldigt konstigt. Trodde inte vi hade kanal9 men det hade vi.

• malins79
    mimmamum skrev 2007-11-13 08:33:04 följande:
    Nytt inlägg! Tävling!
    Svarat! Jag blev glad när det stod att man snart kan beställa en Änglapålle!
  • malins79
    Vsm, bordet blev fint framför soffan. Hoppas du hittar några fynd på GeKås.

Gemelli, lycka till!!!

Alfas, vet du hur mycket pärlsponten kostade på Cheapy?
  • malins79
    lillafruluva skrev 2007-11-13 12:52:58 följande:
    *funderar* Tror ni man kan fästa vanliga julstjärnor på en lampa med fot?? Det måste väl funka på något sätt!!??Jag måste verkligen skaffa en pysselhörna snart, det ligger grejer över hela datorbordet
    Vi har stjärnor som man kan fästa på lampfoten.
     Det är en liten "ställning" som man sätter runt lampan(päronlampa måste man ha) som man sen fäster stjärnan i.
    Men det borde gå med vanliga stjärnor som man man kan dra åt. Tänk som sagt var på att byta till päronlampor max 15W för brandrisken skull.
  • malins79
    lillafruluva skrev 2007-11-13 13:21:50 följande:
    Är det någon ställning man kan köpa eller fick du den med stjärnan??? Jo, klart man är noga med brandrisken, hua!
    Den följde med. Man kunde även ha stjärnorna hängandes.
  • malins79
    alfas skrev 2007-11-13 14:25:13 följande:
    mufflon: Jag bor 2 mil från K-skoga och 4 mil från Karlstad, då kanske du kan gissa dig till vart det är Malins79: Kommer inte riktigt ihåg, men tror att det låg på samma kvm pris som COOP:s, kanske liiite mindre. !
    åhh, vad bra. Deras hemsida är inte den bästa. Hoppas det är sån panel man kan limma fast. Vi har knappt 3 mil till närmaste Cheapy och 7mil till närmaste coop och k-rauta så det är ju enklare att åka till Cheapy. Hoppas dom har det på vårt Cheapy (Värnamo), den är inte så stor.
  • malins79
    LCroft skrev 2007-11-13 18:08:58 följande:
    En fråga!Vad heter mattan som bl.a Kajsa M har i köket? Ser ut som en trasmatta men är i plast?
    Är väl från Pappelina?
  • malins79

Näe, nu ska jag ner i källaren och måla, ses om en stund!

Svar på tråden Vita hem del 6