Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

LinaoMatilda skrev 2007-11-16 06:45:20 följande:
    Jag ska fortsätta med panelen i vår lilla toalett, lägger upp halvpanel där. Det får bli dagens projekt. Ska nog ta en promenad ute också, har kommit snö här nämligen. Brist på saker att göra har jag inte, men jag tar det lite lugnt
    Hoppas på bilder sen när det är färdigt.
    lasseliten skrev 2007-11-16 06:48:30 följande:
    God morgon!Usch, så dåligt jag och sonen har sovit inatt. Han har vaknat heeela tiden. Tillslut orkade jag inte springa in till honom mer utan jag la mig på golvet hos honom. Min rygg mår inte så bra idag.  Idag ska vi till frisören med sonen för första gången. Jag var där igår och nu känner jag inte igen mig själv när jag kollar i spegeln. Klippt av håret till en paige(?) och färgat det mörkt. nu ska jag läsa ikapp!
    låter inger kul att sova på golvet.
    mimmamum skrev 2007-11-16 07:25:50 följande:
    Godmorgon!Här var det blandad kompott, några som fått underbar sömn och några som har fått lite mindre!  Själv känner jag mig rätt trött, hade gärna legat kvar i sängen ett tag till men det ville inte sonen! Var på syjunta igår och kom hem vid tiotiden, vi drack glögg, åt saffranskaka och pepparkakor med ädelost, pysslade och pratade, jättemysigt rekommenderas verkligen!Idag blir det att städa, tänkte försöka sy några julstrumpor också!
    Vad mysigt det låter. Jag var och köpte glögg häromdagen. Tänkte att jag och maken skulle kunna dricka varsin mugg ikväll.
  • malins79
    Enji skrev 2007-11-16 07:45:31 följande:
    Ah, jag har Elias på dagis 3dagar i veckan, 5h åt gången istället.. Så idag e hans hemmadag Håller tummarna att du får en stunds vila.

Så kommer det bli efter jul för Sagas del. Dom har äntligen tagit det beslutet i kommunen att man kan få ha 3dagar 5 timmat

• malins79
    Tåfslan å Vifslans mamma skrev 2007-11-16 09:57:44 följande:
    Fint!Men hjälp vilka tapeter...
    haha, ja dom var ju färgrika. Fel vägg att ha fondvägg på tycker jag. Med så fina fönster ska det ju inte vara fondväggen, eller jag hoppas det är en fondvägg tänk att ha ett helt rum med den tapeten.
  • malins79
    MildaMaränger skrev 2007-11-16 10:45:29 följande:
    Å tack för alla tumhållningar... det var ett litet tickande  därinne. Utvecklingen stämde perfekt med planerade BF.. å jag är såååååååååååååååååå lycklig nu!
    åååå vad glad jag blir.
  • malins79

jezzica, det var jag som undrade om växasängen.  Då ska jag kolla in vår secondhandbutik imorgon, 250kr är bra med andra ord. Tänk om jag skulle föreslå att Jacob skulle få en Kilisäng (fr Sebra) för maken och den kostar runt 6000kr då skulle han svimma Eftersom vi har en spjälsäng som J aldrig sover i får ju nästa säng inte vara för dyr

• malins79
    LCroft skrev 2007-11-16 20:29:59 följande:
    Är det min dator som inte vill eller är adressen rätt? Kommer inte in iaf?
    det funkar inte för mig heller.
Svar på tråden Vita hem del 6