Vita hem del 6
LinaoMatilda skrev 2007-11-16 06:45:20 följande:
Jag ska fortsätta med panelen i vår lilla toalett, lägger upp halvpanel där. Det får bli dagens projekt. Ska nog ta en promenad ute också, har kommit snö här nämligen. Brist på saker att göra har jag inte, men jag tar det lite lugntlasseliten skrev 2007-11-16 06:48:30 följande:
God morgon!Usch, så dåligt jag och sonen har sovit inatt. Han har vaknat heeela tiden. Tillslut orkade jag inte springa in till honom mer utan jag la mig på golvet hos honom. Min rygg mår inte så bra idag. Idag ska vi till frisören med sonen för första gången. Jag var där igår och nu känner jag inte igen mig själv när jag kollar i spegeln. Klippt av håret till en paige(?) och färgat det mörkt. nu ska jag läsa ikapp!mimmamum skrev 2007-11-16 07:25:50 följande:
Godmorgon!Här var det blandad kompott, några som fått underbar sömn och några som har fått lite mindre! Själv känner jag mig rätt trött, hade gärna legat kvar i sängen ett tag till men det ville inte sonen! Var på syjunta igår och kom hem vid tiotiden, vi drack glögg, åt saffranskaka och pepparkakor med ädelost, pysslade och pratade, jättemysigt rekommenderas verkligen!Idag blir det att städa, tänkte försöka sy några julstrumpor också!