• juliah

Vita hem del 6

malins, *harkel harkel*, kanske kan klämma in ett par tjejer kanske Skrattande

Jag är galet sugen på sängen. Varför blir man så köpsugen?!

• juliah

Huuu vilken beslutsångest. Surprise surprise mimma, jag har spanat in dubbeln också.

Schnuckums, så roligt att se dig här! Hur har ni det? Varför måste katten flytta?Ledsen

• juliah

Jag har redan bränt iväg en del pengar idag, en Bruka korg och ett supersött litet set med koppar, fat osv. Ska se om jag kan länka en bild.

• juliah
    Schnuckums skrev 2008-01-25 15:54:25 följande:
    Tack! Det kändes kul att höra!Jo, då här är det vinter med snö och solsken! Hur är det i Sverige?Jo, katten är väldigt fäst vid bara mig och när Matilda kom så blev hon avundsjuk. Vi har försökt på alla sätt och vis i 9 månader. Men hon vill inte ändra sig. Hon har förstört våra skinn soffor totalt! Genom att kissa på dem! Total förstörda.Vad gulligt med te servis och att han torka din mun, gulligt!
    Här är ingen vinter att tala om alls. Plusgrader, regn, trist.
    Jag förstår precis, vi gjorde oss av med vår katt pga samma anledning. Kändes inte tryggt att ha honom kvar.
  • juliah

Kajsa, nu har jag läst, usch, låter inge vidare. VILA för guds skull och uppsök vård, jag vet att du ska men jag ville bara skriva det!

• juliah

Japp,träff  i sthlm! Hinner inte skriva mer, kvällsruljansen har börjat Skrattande

• juliah

Lcroft, jag är inte alls avis på att du fått vara hemma hos ruffa...inte alls! *ljuger*

• juliah

En tripp till Sverige i sommar vore väl trevligt *lockar hit alla som bor i Finland* ?

Svar på tråden Vita hem del 6