-
-
Peak,ja det förstår jag. Men den är en "modern" variant du är ute efter?
-
lasse, hihi ok. Den kranen hade jag i min gamla lägenhet,saknar kran och lägenhet
Ja det har varit intensiva år med bygge, renoveringar och barn. Men jag envisas fortfarande med att tycka att vårt hus såldes till överpris för 3 år sedan. Ägarna skrattade förmodligen hela vägen till banken.
Hur stora tomter har ni med hus?
Vi har 1200 m2 med en lada och jordkällare. Växthuset är rivet. -
lillafruluva, kan man inte limma fast dem på spännen och ha i håret? Till barn alltså. Eller hårsnoddar...
Mhow, nej det kanske inte är så farligt. Känns bara så eftersom jag går på föräldrapenning.
Så roligt att höra om hus, tomter osv -
malins, vilka fynd!
frupuffen, wow vilket hus ni hade på g. Men det ni köpte är superfint det med.
Helt OT,
Usch, nu ska jag häva ur mig lite, sen känns det nog bättre kanske. Känner mig faktiskt ganska ensam. Uttråkad är inte det rätta ordet eftersom jag ju skulle kunna göra hur mycket som helst men fattig på energi kanske.
Har inga vänner med barn, känns lite meckigt att åka med barnen till sthlm bara för att pricka in någons lunchrast på en halvtimma. Ingen är i samma fas som jag
Och jag får väl kanske skylla mig själv som inte går till Öppna förskolan och försöker lära känna lite nya människor men just nu vill jag bara inte. -
lillafruluva, känns verkligen trist. Men men, det blir säkert bättre framåt våren. Just nu känns dagarna oändliga.
-
Tackar för alla kommentarer. Egentligen trivs jag ypperligt med att vara hemma med barnen. Det är bara en lite låg dag idag. Nu ska vi bege oss ut på tomten och leka, rensa bland byggskräpet lite. Man brukar bli på bättre humör av att vara ute!
-
Kul, jag får inte komma in på fl förräns jag ordnat ett nytt lösenord, VARJE gång jag ska logga in. Och det tar timmar att få ett nytt lösen från fl *sur*
Goddag föresten! -
Lina, ja det gör jag. Skumt!
Härligt med nya kuddar.
smultron, håller tummen och är nyfiken! -