Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    miniGrynet skrev 2008-02-02 17:48:38 följande:
    Vet inte vad v-spont är för något, men jag gillar pärlspont!
    v-spont går det ine en skåra på... om du tänker som ett litet v in... brukar sitta i bastu bland annat.
  • mimmi006
    Ninizen skrev 2008-02-02 17:55:43 följande:
    Attans så fint!!! Nu när du har paxat det, vågar du säga vart det är någonstans Sådana fina skåp hittar jag inte här nere i Skåne. But why???
    jag hittar bara fina skåp i Skåne med omnejd... vill ha ett drängaskåp!

MiaM- Kenwood? Men det finns säkert billigare...
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2008-02-04 18:47:05 följande:
    Hej vänner! Behöver era åsikter. Tycker att vårt matrum är lite kalt. Vill ha en matta under bordet med eg. funkar det inte med en liten i familjen. Tänkte att en sån här kanske funkar? www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60050172Vad tror ni? Ful eller fin? Mia - strunta i kommentarerna. Du har ett superfiint hem! KRAM!
    Jag gillar också dem, men känns så den inte upplevs för vass...
  • mimmi006
    Daggdroppen skrev 2008-02-04 20:08:58 följande:
    Grattis Hurdan spis ska ni bygga?
    jag ska bygga en, har jag fått fö mig *hihi*... får väl se om jag visar den när den blir klar!
    Kickan07 skrev 2008-02-04 20:22:36 följande:
    Glömde- Grattis Mimmi till golvläggningen! Är såå nyfiken på att se hur det blir. Hoppas på bilder snart!
    Tack, jag med!
  • mimmi006
    Kajsa M skrev 2008-02-04 20:24:15 följande:
    mimmiSå skönt att det löper framåt! Vad blev det för golv nu igen?
    Ett trägolv från Dalafloda, det är vitoljat och skönt att gå på! Jag drar en lättnads suck, var rädd att vi skulle bli tvungna att ta ett  annat efter golvkatastrof eländet... Hur är det på jobbet?
  • mimmi006
    numberone skrev 2008-02-04 20:29:48 följande:
    Va inne på mininredning.se och kikade på barnrum och nu känner jag mig så sugen på att ha vitt turkos och svart (grått) Känner för att "go bananas" (som en sa på tv nyss) och måla antingen prickar eller olika breda ränder... vet att det inte är "vita tråden style" men vad tror ni ändå?! 
    jättekul! Skulle fega med det svarta på väggen, men som detaljer till en turkos vägg med vita prickar, skulle det kunna vara mumma!
  • mimmi006
    Daggdroppen skrev 2008-02-04 20:31:56 följande:
    Mimmi: Låter spännande! Klart du måste visa bild! Ska du alltså mura en själv?? Impad isåfall! Nu ska jag hoppa i duschen och natta sonen
    Ja eller snickra... vi får se! *hemlighetsfull*
  • mimmi006
    Kajsa M skrev 2008-02-04 20:34:10 följande:
    Låter superbt! Ska verkligen bli kul att se sen!Jobbet går bra, nu är det ju bara en vecka kvar till lovet! Sen är det bara 5 veckor till påsk!
    Ja, det är en härlig tid nu *fniss*... gillar att jobba/ ledig, det skulle va så jämnt
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2008-02-04 21:38:02 följande:
    Ninizen - Usch vad trist!! Hoppas att det vänder snart. Nu får ni hjälpa mig och avgifta mig....Fick ett tips precis om ett alldeles underbart skåp... . Säg att jag inte behöver det och att jag inte har råd (kostar 300 kronor!!!! ). Jag KAN inte köpa ett skåp till! Hjälp!!
    meeen inbox me !!!
  • mimmi006
    Ninizen skrev 2008-02-04 21:47:49 följande:
    Hur långt är max ni kör för att hämta hem ett skåp. Jag tycker typ en halvtimmes körning är max. Men inser att jag behöver nog komma upp i en timme för att hitta de fina skåpen. Många finns i Ystad och Kristianstad. Nästan bara där när jag tänker efter, haha.
    haha... precis som jag, alla fina skåp bor visst där! Jag kör hur långt som helst för drömskåpet om priset är lågt, men oftast kollar jag bara mitt län. *lat*
  • mimmi006
    juliah skrev 2008-02-05 18:02:07 följande:
    Mia, lika bra att ladda lite mentalt inför nya projekt! Vi får be mimmi starta upp en ny tråd igen.
    Jag orkar inte! *slö* Hinner inte virka nu, vi kör hårt här nu... Vad var det för byrå? (tydligen orkar jag vara nyfis ändå )
  • mimmi006
    juliah skrev 2008-02-05 19:01:45 följande:
    syltan, blev verkligen klokare på det. Byter du en sån grej som du gör mot en tovad balja?minigrynet, muffins är inte fy skam det heller *slurp*mimmi, golvet färdigt i sovrummet? Är väggar osv färdiga också?
    nej, specialpanel blir det sen... och sen spisen då ! Hoppas jag...

Fluffis- gnuggar ni med såpa på varandra i finland?
Svar på tråden Vita hem del 6