Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Surfturf skrev 2007-11-06 14:14:35 följande:
    Hej flickor!Undrar om jag skulle kunna bli insläppt på era sidor??Hänger mest i pärltråden som smyckestillverkare, men tittar gärna in hit och bidrar då och då.Har idag skickat ut mitt CV då jag söker nytt jobb inom inredning så nu håller jag tummarna.I pärltråden träffas vi och pysslar tillsammans ( dom som bor i närheten av varandra), kan man väl göra här också??Ha,ha möblera om, måla om möbler tillsammans, fika och äta bullar, hänga upp gardiner, virka eller pyssla...
    Jag lägger gärna till dig, men det är inte så mycket kul i mitt galleri ... Nu ska jag läsa ikapp på arbetstid...
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2007-11-06 13:46:07 följande:
    Kul med en del sex!!!emmasa, jag har varit hemma hos Helena Skarp och det var verkligen vackert! Kul att få se övervåningen också den fick jag inte se på besöket! Har man vägarna förbi Gävle så är det väl värt att besöka hennes lilla butik!
    oj, vilken vändning den här tråden har tagit! SkrattandeGenerad

MM- så kul att du startade en ny tråd... behövdes lite nystart här, tror jag!
  • mimmi006
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-06 18:17:21 följande:
    Tack för förslagen Jag hade helst velat få förslag på helt nya modeller..Nytt i bloggen.. (orkar ni inte titta efter så lägger jag ut bilden här med om en liten stund för att fiska efter komplimanger)
    haha... jag har ett par som jag gillar---
  • mimmi006

oj, har mitt plus gått ut?

musli- tack för locken!

VSM- tjusig krans! Så snyggt med lavendel, jag hoppas att min också är grön så jag kan göra en sån där

Svar på tråden Vita hem del 6