• juliah

Vita hem del 6

Lundinma, Ikeas soffor är alldeles perfekta!

lillafruluva, Ni har så mycket mysigt framför er.

malins, det har jag inte ens tänkt på, tycker att de lyser som vanligt. Jag kan kika om en stund, Elle ligger och sover just nu.

• juliah

lillafruluva, jag kan verkligen rekommendera Krokens luncher i sommar. Underbar salladsbuffé och maten blir man aldrig besviken på.

• juliah

lillafruluva, jag har bott här i 3 år, vet inte vad en endaste gata heter. Mina favoritbutiker och matställen räcker. Känner mig hemma i vårt hus men inte i staden.

• juliah

Hej frupuffen,

Så fint du gjort i din blogg! Jag är också kär i GG just nu. Har spanat in lite vårnytt som jag bara "måste" ha Skrattande

• juliah

Himmelbit, jag putsar inte heller fönster längre, värt varje krona!

Frupuffen, låter så spännande, kan du inte ge en liiiten hint?
    Syster lycklig har nog ett stort sortiment. Men de har kanske inte hunnit få in allt nytt.

lillafuluva, har du hittat till leksaksförmedlingen ännu?

• juliah

Himmelbit, våra spröjs sitter fast sen ca 100 år tillbaka så jag vet inte Skrattande

frupuffen, ahaaa då är jag med! Så himla spännande!

• juliah

kajsa, lägg in bilder, man kan piffa till i en tvättstuga hur mycket som helst ju. Vår är inte heller så vansinnigt stor. Det är detaljerna som gör det Glad

Härligt att få det fixat, jag vet vilket elände det är att få tag i rörisar.

Jag har varit på Ica, och färgbutiken. Hämtade olika prover på rosa som jag ska måla en byrå med. Och sprayfärg inhandlades.

• juliah

Kajsa, men det där är ju en hur fräsch tvättstuga som helst ju!
    Jag tycker om rostfria bänkar för den delen. Säger som Mia, skynk eframför det du vill dölja. Någon fin korg kanske.
    Ska fundera lite till men som sagt, jag tycker att det är hur fräscht som helst.

• juliah

Kajsa, kan man inte fästa med kardborreband? Vajer är uteslutet?

En fin tvålpump, ett vackert doftljus,någon fin korg eller trälåda.

Mia, grattis! Klart att du ska fira! Hmm, undra om jag har ngt att fira idag?Skrattande

Svar på tråden Vita hem del 6