Vita hem del 6
Smultron, det lät gott. Känner mig hungrig i dessa slanka tider
Ja vi har pratat om en träff i sommar. Tycker nästan att vi borde prata lite om olika datum, rätt vad det är så är sommaren här.
Smultron, det lät gott. Känner mig hungrig i dessa slanka tider
Ja vi har pratat om en träff i sommar. Tycker nästan att vi borde prata lite om olika datum, rätt vad det är så är sommaren här.
Så lite så Mori!
lasse Din turgumma! Lycka till och ha det så roligt!
lasse, det där förstår jag mig inte alls på, det närmaste en "häst" jag kommit var på ponnyridning med Noell i julas Han är däremot expert inom området, ingen kan låta som en häst lika bra som han
frupuffen, tråden är så bra så! Vi fortsätter att göra lite reklam nu och då så att alla som vill följa med hittar den!
lasse, ja han är go min N
Låter mysigt och förnuftigt med en egen hobby!
Nu stormar jag in här och är redigt förbannad på FL
Jag kommer ju för fasen inte in här, ja ok, efter 10 timmar från första försöket.
In på sidan kommer jag men kan alltså inet logga in. har startat en tråd om det, skrivit till red. Tackar så hemskt mycket för hjälpen...NOT! Uruselt!
Sådärja, fick jag avreagera mig lite.
Malwa, min man fyller i mars, han ska få en IPAL.
Mufflon, helst hade jag velat svära också
Jag får inget svar från red, inte ett smack! Katastrofdåligt det här.
Ikväll kan jag visa den där lilla byrån jag hittade i en lada och stora korgen som jag spraymålat. Nu kallar middagslagningen.
Kajsa
Jag är mitt uppe i middag, bada barn och vika tvätt. Återkommer senare!
Malwa, här kommer en länk till radion : http://www.macoteket.se/product_list.jsp?group_id=361491&product_id=592122