Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Hoppar in en snabbis. Håller på och målar toa-golvet. Va glad jag är att jag la rutorna diagonalt, tycker det blir så fiint

MiaMariah: Fin kruka! Gillar också cult design.

Kajsa: Härligt att du äntligen fått dammsugaren Testa MiaMariahs förslag, jag kan mäta lampan om du inte har måttet. Lampan är verkligen fin

• LinaoMatilda
    helenana skrev 2008-01-17 21:12:47 följande:
    är det trä eller betong golv?en som bygger om och renoverar ett gammalt stall fr. 1700-tal till bostad..vill ha lite fina golv och behöver tips,,, tjing helena
    Det är trägolv jag målar. Ville ha schackrutor men ville behålla trägolvet, så därför målar jag dit rutonra istället för kakel.
  • LinaoMatilda
    knyttis skrev 2008-01-17 22:00:24 följande:
    Den har jag kollat in många gånger, sockersöt!LinaoMatilda- Vad roligt att du blir nöjd med golvet! De kommer säkert att bli så fint!
    Tack, va snällt sagt av dig
  • LinaoMatilda
    Mori skrev 2008-01-17 22:09:59 följande:
    Haha! Jag har virkat Det var svårt att fotografera sin egen fot märkte jag, särksilt från sidan.... Hur som haver, det ska vara en lite fluffig kant på dom och garnbollar som prydnad men så långt har jag inte kommit ännu Grymt sköna var dom iallafall, varma och gosiga, inte alls stickiga som jag brukar tycka att ull är..Idag är jag lycklig, glad och ganska avlsappnad. Har just mailat iväg årsboksslutet efter att ha letat diffar i timmar! Underbart!
    De ser sköna ut! Kul att höra att du är glad och lycklig
  • LinaoMatilda
    Svar på #17237
    Kajsa M skrev 2008-01-17 22:23:13 följande:
    LinaHar du visat ditt golv? Måste ha missat!
    nej, bara berättade att jag börjat måla rutorna på det. Inte riktigt klar än, måste låta det torka så jag kommer åt att måla resten
Svar på tråden Vita hem del 6