Vita hem del 6
Nu äntligen har posten kommit med D & T Trädgård och Anton sover. Nu ska jag krypa upp i soffan, tända ljus, ta ett par alvedon och bara mysa
Nu äntligen har posten kommit med D & T Trädgård och Anton sover. Nu ska jag krypa upp i soffan, tända ljus, ta ett par alvedon och bara mysa
Tack gode gud för min snälla syster. Jag håller på att bli galen av att gå här hemma och hosta och snora med sonen, han tycker inte heller det är speciellt kul. Nu kom min syster förbi direkt efter jobbet och tog med sig Anton till våran farom en stund, det tycker nog både han och jag är skönt.
Är lite trött på att sambon ska hålla på att pendla och jobba hela tiden samt att han har ett sånt jobba så han måste vara med på varenda liten sak som ordnas på kvällar och helger oxå. I morgon kommer jag och Anton vara hemma igen och han jobbar och sen är det nå´t med jobbet på kvällen. Jag kommer antagligen få spel innan fredagen är över. Vore lite skillnad om vi va friska och kunde gå ut och leka och så.
Åh det har öppnat en Sia-butik i Örebro, inte bra för min plånbok
HJÄLP!! Jag fick ett utdrag från en kreditupplysning på ratsit hemskickad till mig. Står namn och allt på killen som gjort den och jag har ingen aning om vem det är. Känns ju lite läskigt