Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita hem del 6

gemelli skrev 2007-11-07 13:51:54 följande:
    Jaaa den har jag sett tidigare. Men såg en grymt snygg Gucci  skötväska häromdagen på en vagn. Den vill jag ha Lite kär i Gucci
    Jag kikade in på dina sida nu och gud vad mycket fint ta har köpt till Vide. En riktig lite lyxbebis kommer det bli. Sängen är held underbar, jag kan inte titta mig mätt på den. Visade den för killen här om dagen och han tittade helt oförstående på mig och sa "ja men vi har ju en vit spjälsäng"
  • Anton2005
    gemelli skrev 2007-11-07 14:00:12 följande:
    Har redan shoppat Burrberry oxå
    Vi va på Burrberry outleten i London med Anton, gissa om det va roligt. Så nu går han  runt i små burrberrygummistövlar på dagis
  • Anton2005
    Lynn84 skrev 2007-11-07 14:19:04 följande:
    Tycker ni vi ska låta dem hållas och vänta på att dem hör av sig eller ska vi göra det?Det borde ju ligga i deras egna intresse att tala om att dem blivit föräldrar.Vi ska ju inte behöva TA REDA på det! (?)Hjälp!!
    Hmm jag tror jag skulle väntat på att de hör av sig. Går det väldigt lång tid så skulle jag nog försöka ta kontakt med dem iaf. Svårt sånt där
  • Anton2005

Go kväll på er!

Känns nästan som luften har gått ur mig helt. Orkar inte plocka, fixa ochh greja här hemma. Känns som jag har möblerat om, bytt gardiner mm sen vi flyttade in och det känns inte som jag blir nöjd med helheten. Vet inte vad jag ska göra med alla genomgångsutrymmen eller vad man ska kalla det, hallar och grejer.

Någon som har tips på hur man ska lägga upp det hela. Jag börjar lite här och lite där och sen blir inget klart. Känns som jag skulle behöva vara ledig en månad från jobbet och bara få pyssla och fixa här hemma.

Får ju massa bra ideér härifrån jämt men känner mig ändå inte så sugen på att greja, konstigt!?

• Anton2005
    juliah skrev 2007-11-07 18:51:05 följande:
    Anton, en sak i taget. Svårt men det är så jag tror att man till slut lyckas.
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 18:53:21 följande:
    Ta det lungt ett tag och känn efter ordentligt, du kommer att komma igång med boandet igen om ett par månader!
    Tack...ja jag får försöka ta det lite lugnt ett tag...men man vill ju att allt ska vara klart NU :)
    När vi flyttade hit tänkte jag att gud vad skönt nu har jag verkligen plats för nya möbler när jag känner för det och kan ta ett rum itaget eftersom vi inte behöver de andra men det har ist blivit tvärt om att jag vill att allt ska vara klart direkt om ni förstår vad jag menar. Men då försvinner ju lite av det där med att jag kan fixa och pyssla när jag känner för det. Ibland förstår jag mig inte på mig själv ha ha
  • Anton2005

mimmamum, juliah-

Vilka fina leksaker ni har beställt. Titta de både in på meandmyhome och lucky little me, va lite prisskillnad, kollade på grisen bl.a. Tycker den va så söt och får mig att tänka på Lotta på bråkmakargatan och hennes bamse som hon bär runt på

• Anton2005
    mimmamum skrev 2007-11-07 19:03:00 följande:
    Anton, jag fick grisen idag också... med grönt band, så söt!
    Åhh en sån måste jag nog oxå beställa, ursöt
  • Anton2005
    Kajsa M skrev 2007-11-07 21:04:57 följande:
    Puh det tog en stund att läsa ifatt, och då skrev jag här senast kl 17!!!Förstår ingenting vad det är du menar MM? Har du blivit anmäld angående SWAPen? Vad var det för diskussioner om den? Måste missat den igår. Men vad jag minns så får vi inte diskutera swap i tråden, utan måste ha det i bloggen. Men varför blev bara du anmäld då?*Många frågor från en torrboll*Har varit på lokala styrelsen för dotterns dagis. Så nu ska jag försöka hina läsa min danska inredningstidning som jag fortfarande inte ens öppnat. Blev så tagen av lantliv igår så jag har inte hunnit med mer.Köpte ett sybord idag. Ska byta ut underredet till något enklare och mer "jag".Vad tror ni? Kryssben eller vanliga ben? 
    fint bord...jag tycker vanliga men på det.
  • Anton2005

Om jag ska lägga ut bilder på min favvo affär i min blogg, får jag göra det utan att fråga om jag länkar till sidan eller hur fungerar det?  Jag vill ju inte göra något jag inte får

Svar på tråden Vita hem del 6