Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita hem del 6

Nu äntligen har posten kommit med D & T Trädgård och Anton sover. Nu ska jag krypa upp i soffan, tända ljus, ta ett par alvedon och bara mysa Glad

• Anton2005
    Karamellfabriken skrev 2007-11-22 14:26:34 följande:
    Hur är det man brukar säga.......?"Inget nytt under solen" Men jag visar mitt skåp iaf
    Åh va snyggt. Jag tycker spegeln va fin när den står på skåpet
  • Anton2005

Tack gode gud för min snälla syster. Jag håller på att bli galen av att gå här hemma och hosta och snora med sonen, han tycker inte heller det är speciellt kul. Nu kom min syster förbi direkt efter jobbet och tog med sig Anton till våran farom en stund, det tycker nog både han och jag är skönt.

Är lite trött på att sambon ska hålla på att pendla och jobba hela tiden samt att han har ett sånt jobba så han måste vara med på varenda liten sak som ordnas på kvällar och helger oxå. I morgon kommer jag och Anton vara hemma igen och han jobbar och sen är det nå´t med jobbet på kvällen. Jag kommer antagligen få spel innan fredagen är över. Vore lite skillnad om vi va friska och kunde gå ut och leka och så.

• Anton2005

HJÄLP!! Jag fick ett utdrag från en kreditupplysning på ratsit hemskickad till mig. Står namn och allt på killen som gjort den och jag har ingen aning om vem det är. Känns ju lite läskigt

• Anton2005
    Morsan Martina skrev 2007-11-23 12:10:38 följande:
    Anton2005:  Lite läskigt!
    Ja jag blev gör skraj. Tog iaf mod till mig och ringde upp honom. Då kollade han åt en kund som jag har. Att folk är å nyfikna
  • Anton2005
    malins79 skrev 2007-11-23 12:20:11 följande:
    ok, folk är nyfikna men det är ju nästan pinsamt att göra så.
    Ja eller hur det skulle jag oxå tycka. Klart man funderar på varför någon gjort den
  • Anton2005
    mimmamum skrev 2007-11-23 12:23:00 följande:
    Vad spännande det ska bli att få rapport från juliah! Undra vad de gör just nu!?
    Är de hemma hos JUliah nu och gör repotaget :)
Svar på tråden Vita hem del 6