Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita hem del 6

God morgon på er alla!

Skönt att det är fredag. Vad har ni för planer inför helgen?
    Vi ska på dop i Linköping på lördag  och på söndag fyller Anton 2 år, så då blir det kalas :)

Jag måste fråga en sak. Jag ahde en auktion på tradera som avslutades i måndags. Säljaren mailade och jag fick alla henned kontaktuppgifter, sen skickade jag en begäran om betalning via payson, idag fredah´g har jag ännu inte fått några pengar. Brukar det ta så lång tid? Hon har bara fått bra respons på tradera annars.

• Anton2005
    MildaMaränger skrev 2007-11-16 10:45:29 följande:
    Å tack för alla tumhållningar... det var ett litet tickande  därinne. Utvecklingen stämde perfekt med planerade BF.. å jag är såååååååååååååååååå lycklig nu!
    Åh va skönt. Hoppas att du kan koppla av och njuta nu
  • Anton2005
    LinaoMatilda skrev 2007-11-16 11:36:25 följande:
    MM: Vad glad jag blir för er! Skönt att allt var bra. Så härligt för er att se den lill* Anton: Tycker inte det låter oroväckande länge ännu. Men du kan ju alltid skicka ett mail och påminna henne om det. Har du skrivit i din info om hur fort du vill ha betalt?Surfturf: Grattis till jobbet!
    Nej jag skrev inget om hur lång tid hon hade på sig. Är helt ny på det där. Men jag har ju inte skickat boken heller så det är ju ingen fara skedd. Får hålla tummarna för att hon inte ångrat sig

Tack för svaret
  • Anton2005
    gemelli skrev 2007-11-16 14:23:05 följande:
    Sen vill jag än en gång tacka för alla gratulationer. Min GB är full varje gång jag kommer in på FL nu. Så jag tackar alla här istället.Här är nått man inte riktigt kan få nog av nu förtiden!
    Sååå söt, och vilka jätte fina saker han sover i Glad Hoppas att ni får en trevlig helg!
  • Anton2005
    LinaoMatilda skrev 2007-11-17 06:11:28 följande:
    God morgon!Vad händer här idag då? Någon som ska hitta på något kul?Lasseliten: En dag i sthlm låter trevligt! Sylt: Vilka söta påsar med stjärnor!
    God morgon!

Vi ska snart åka på dop i Linköping. Ska bli roligt men det blir ju en lång dag med mycket bilåkande. Vi tänkte muta Anton med en bärbar dvd och han älskar att titta på trasdockorna så det ska nog gå bra

lasseliten- Åh va roligt att åka till Stockholm, känns som det va länge sen jag va där nu
  • Anton2005

God kväll på er alla!

Hoppas att ni har haft en bra helg. Här har det gått i ett hela helgen. Igår va vi i Linköping på dop och idag har vi haft 2 års kalas och jag är SÅÅÅÅ trött, helt slut faktiskt. När det väl va läggdags för Anton så va han så uppspelt så det va bara att glöma att han skulle somna men nu sover han äntligen.

Jag känner att jag inte har hängt med här i tråden denna vecka som gått men tänkte ta igen det nästa vecka när det lugnat ner sig med allt.
    Men snart börjar väl julstöket oxå, gud va mysigt.

Ska se om jag kan slänga in en rörig bild från kalaset.

• Anton2005
    Pärla1 skrev 2007-11-18 20:22:24 följande:
    Hej på er allihopa....har ju missat en massa nu och tänker inte ens ge mig på att läsa bakåt...ni hade ju tom bytt tråd.  För att göra en lång historia kort....Har varit två intensiva veckor för mig, känslomässigt, som ni vet tog ju en vän till mig sitt liv och nu på Fredag är begravningen. Sen har min bror hamnat på ett LVU- hem, mycket tragiskt. Pga min mamma som är alkoholist, så nu har jag börjat gå på Al-anon möten i vår stad, för att bearbeta min uppväxt osv...Men har brytit med min mamma helt nu. Vill ej utsätta min familj för hennes terror längre. Varit mycket samtal med socialtjänst och polis m.m, pga av min bror. Fick en ångest attack förra veckan och det var något av det obehagligaste jag varit med om. Men nu börjar jag känna att livet kommer tbx, har gjort knäck och kola idag...Hoppas att ni har haft det bra iaf!!hihi....nu vet ni ju lite om mig... 
    Massa kramar till dig. Jag vill inte skriva så mycket här i tråden men förstår iaf lite av det du talar om. Har tyvärr oxå alkoholism i släkten. Vill du "prata" av dig eller så, så får du gärna inboxa. Hoppas verkligen att ni får njuta av december månad.
Svar på tråden Vita hem del 6